Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
JAG HAR EN FRÅGA GUYS.
Vet inte varför jag valde denna tråd menmen. Kan man shippa mugglisar? 28 mar, 2012 21:35 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Jac: Skrivet av linnvendela: Skrivet av hyperion: Skrivet av Jac: Varför ska alla hjältinnor ha jätte lite kläder eller tighta kläder? Varför ska de vara pinsmala? Är det för att bröst är kvinligt? Vi tjer går inte i sånna kläder i verkligheten och är inte så smal! Tjejerna ser ut som sexobjekt! Jag blir så sur! När det är animerat är tjejerna verkligen pinnar! Klart jag gillar hjältinnorna men inte deras kläder och vikt! Klart de är coola och så men inte så bar förebilder för tjejer/kvinnor! De har jätte stora bröst också! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fast killar blir ju inte framställda direkt bättre. ![]() ![]() ![]() Hur många killar ser ut sådär liksom? Jag hatar det här. Muskelberg och pinnsmala kroppar med jättelika bröst. Fyfan. Är det såhär de vill at vi ska vara? Visst, de måste vara coola, annars är de inga superhjälta, men vem har sagt att det är coolt att vara som en enda stor muskel? Media gör mig galen. Skyltdockor, seriefigurer, barnböcker... Provocerande. Jag ska göra en film om/med superhjältar som ser mer normala ut och tjerna ska ha mer kläder! Några ska vara lite överviktiga och så ingen ska se helt perfekt ut! Gör det! Och en ska vara smart, men inte sådär överdrivet superdupersmart med glasögon >_< Ingen ska ha kläder som om den är smart kar den glasögon och typ labbrock.
28 mar, 2012 21:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: JAG HAR EN FRÅGA GUYS. Vet inte varför jag valde denna tråd menmen. Kan man shippa mugglisar? Självklart c: 28 mar, 2012 21:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hurdå?? Hur går det till?? xDSkrivet av Borttagen: JAG HAR EN FRÅGA GUYS. Vet inte varför jag valde denna tråd menmen. Kan man shippa mugglisar? Självklart c: 28 mar, 2012 21:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hurdå?? Hur går det till?? xD Skrivet av Borttagen: JAG HAR EN FRÅGA GUYS. Vet inte varför jag valde denna tråd menmen. Kan man shippa mugglisar? Självklart c: Gör som man gör med dom man shippar, klipper ihop bilder, skriver fanfictions och pratar massa om det så att det smittar av sig! Fast ne.. Jag vet inte xd 28 mar, 2012 21:44 |
|
juliaweasly
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av juliaweasly: Skrivet av Borttagen: Skrivet av juliaweasly: Skrivet av Borttagen: Min mens skämde ut mig totalt idag.. Åh helvete D; Ohh noo, hur? Var ute med några killkompisar, min mens kom helt utan förvarning, blev en stor (RIKTIGT STOR D: ) jävla fläck (thank god att jag hade svarta kläder) och jag blev helt svimfärdig D: Är glad att ingen fattade vad som hände, berättade för dom tre närmaste och råkade berätta för en till som sen spred det över hela klassen D: Oh fuck... Min är sen så nu kmr jag antagligen få den när jag är på fjällsemester.... Aww D: Stackars dig, vet precis hur det är ;( JAAAA I got it I got it!! Trodde jag aldrig skulle vara såhär glad lver mensen, kmr kanske bara behöva ha den max 2 dagar där nu!! Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
28 mar, 2012 21:52 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAG HAR EN FRÅGA GUYS. Vet inte varför jag valde denna tråd menmen. Kan man shippa mugglisar? eh you guys are still my otp ♏︎ 28 mar, 2012 21:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Katla: NEJ.Skrivet av Borttagen: JAG HAR EN FRÅGA GUYS. Vet inte varför jag valde denna tråd menmen. Kan man shippa mugglisar? eh you guys are still my otp jag är inte otp med denna människa. Jag vet inte ens vem det är. 28 mar, 2012 22:02 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Katla: NEJ.Skrivet av Borttagen: JAG HAR EN FRÅGA GUYS. Vet inte varför jag valde denna tråd menmen. Kan man shippa mugglisar? eh you guys are still my otp jag är inte otp med denna människa. Jag vet inte ens vem det är. YOU DON'T GET TO SAY ANYTHING 'BOUT MY SHIPS ♏︎ 28 mar, 2012 22:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av juliaweasly: Skrivet av Borttagen: Skrivet av juliaweasly: Skrivet av Borttagen: Skrivet av juliaweasly: Skrivet av Borttagen: Min mens skämde ut mig totalt idag.. Åh helvete D; Ohh noo, hur? Var ute med några killkompisar, min mens kom helt utan förvarning, blev en stor (RIKTIGT STOR D: ) jävla fläck (thank god att jag hade svarta kläder) och jag blev helt svimfärdig D: Är glad att ingen fattade vad som hände, berättade för dom tre närmaste och råkade berätta för en till som sen spred det över hela klassen D: Oh fuck... Min är sen så nu kmr jag antagligen få den när jag är på fjällsemester.... Aww D: Stackars dig, vet precis hur det är ;( JAAAA I got it I got it!! Trodde jag aldrig skulle vara såhär glad lver mensen, kmr kanske bara behöva ha den max 2 dagar där nu!! Grattis.. Haha, eller något! Jag fick ha min när jag var på min sk "drömresa" till London D: 28 mar, 2012 22:04 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen