Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
I'm just so proud, so proud. Har alltid sett upp till Lea, nu mer än någonsin. Bilden säger allt och jag har världens starkaste idol, en tyngd fylld med oro har lämnat mig.
Love you Lea
29 jul, 2013 19:37 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av Savi: I'm just so proud, so proud. Har alltid sett upp till Lea, nu mer än någonsin. Bilden säger allt och jag har världens starkaste idol, en tyngd fylld med oro har lämnat mig. Love you Lea vilken bild? 29 jul, 2013 19:39 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av Savi: I'm just so proud, so proud. Har alltid sett upp till Lea, nu mer än någonsin. Bilden säger allt och jag har världens starkaste idol, en tyngd fylld med oro har lämnat mig. Love you Lea ![]()
29 jul, 2013 19:47 |
|
Ginny00
Elev |
Jag grät.. åh..
29 jul, 2013 21:12 |
|
batteri
Elev |
29 jul, 2013 22:42 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
30 jul, 2013 23:32 |
|
ailiiin
Elev |
De är tydligen confirmed att s06 är den sista säsongen av Glee..
Både bra och dåligt typ 2 aug, 2013 00:40 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av ailiiin: De är tydligen confirmed att s06 är den sista säsongen av Glee.. Både bra och dåligt typ Fast confirmat är det inte... Det blir troligen så, OM de inte hittar en ny cast som de tror kan fortsätta med serien. Dock känner jag själv att jag inte lär vara så involverad i serien om det händer. En sak att alla inte går på McKinley osv, men om alla mina gamla babes inte ens är med... Nja. Då kan det nog kvitta liksom. ![]()
2 aug, 2013 09:17 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av ailiiin: De är tydligen confirmed att s06 är den sista säsongen av Glee.. Både bra och dåligt typ Fast confirmat är det inte... Det blir troligen så, OM de inte hittar en ny cast som de tror kan fortsätta med serien. Dock känner jag själv att jag inte lär vara så involverad i serien om det händer. En sak att alla inte går på McKinley osv, men om alla mina gamla babes inte ens är med... Nja. Då kan det nog kvitta liksom. För min egen del så känner jag att de gärna kan lägga av efter s06. Jag vet inte ens om jag kommer bry mig oms05 som kommer senare i år. Det nya castet är väl minst lika duktiga talangmässigt, men jag får inte samma känslor för de. De är inte "Glee" på samma sätt som de gamla var liksom ..... 2 aug, 2013 09:24 |
|
APELSiiN
Elev |
Jag tycker att de skulle ha slutat efter säsong 3. Jag gillar när serier slutar när de är som bäst, annars så börjar jag hata serien.
![]()
2 aug, 2013 09:27 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen