UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks/Luna
Elev |
Jag gillar inte Harry Potter.
Inte derekt stort fan av pojkband heller. Modärn musik. Usch. Det mästa iallafall. Varför stava rätt när man kan stava fel? 13 aug, 2016 19:52 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Jag gillar inte Harry Potter. WTF GÖR DU HÄR??? UT!!!! Oj... du kanske menar karaktären... det får man ha olika åsikter om men om du inte gillar serien blir jag rätt paff. 0.0
13 aug, 2016 20:34 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Tonks/Luna: Jag gillar inte Harry Potter. WTF GÖR DU HÄR??? UT!!!! Oj... du kanske menar karaktären... det får man ha olika åsikter om men om du inte gillar serien blir jag rätt paff. 0.0 Japp. Karaktären. Sur utan anledning och tar ut sin ilska på sina vänner. Varför stava rätt när man kan stava fel? 13 aug, 2016 20:36 |
|
fakeliampayne
Elev |
13 aug, 2016 21:17 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Ingen av skådespelarna lyckades fånga sin karaktär. Antagligen manusets fel. McGonnagall och Snape är de bäst imiterade. Varför stava rätt när man kan stava fel? 13 aug, 2016 21:59 |
|
Minihäst
Elev |
Ursäkta men Harry har väl ganska många anledningar att vara sur? Sedan ja, han tar ut sin ilska på sina vänner (i femman tänker jag främst på), och det är ju inte trevligt, men han är en femtonåring (då) vilket såklart inte ursäktar det, men liksom man kan ha lite sådana problem i den åldern (haha typ som jag har). Jag vet inte, det gör honom till en riktig person och inte något helgon. En karaktär som bara har positiva drag och aldrig gör fel är inte en bra karaktär tänker jag. Förlåt om detta lät aggressivt men var bara tvungen att försvara honom heh another day, another slay 15 aug, 2016 13:33 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Ursäkta men Harry har väl ganska många anledningar att vara sur? Sedan ja, han tar ut sin ilska på sina vänner (i femman tänker jag främst på), och det är ju inte trevligt, men han är en femtonåring (då) vilket såklart inte ursäktar det, men liksom man kan ha lite sådana problem i den åldern (haha typ som jag har). Jag vet inte, det gör honom till en riktig person och inte något helgon. En karaktär som bara har positiva drag och aldrig gör fel är inte en bra karaktär tänker jag. Förlåt om detta lät aggressivt men var bara tvungen att försvara honom heh Voldemort har också anledningar. Säkert hade Hitler någon dålig dag någon gång. Men såhär. Om någon som inte är så insatt i HP och skulle kritisera Harry skulle jag också försvara honom vid en liknande kritik. Varför stava rätt när man kan stava fel? 15 aug, 2016 13:58 |
|
Minihäst
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Men du skrev att han var sur utan anledning i ditt svar till Fellrendion. Det var det jag reagerade på. Du måste självklart inte gilla honom, men tycker det är konstigt om du ogillar honom för att han är sur utan anledning eftersom att han inte är det. Skrivet av Minihäst: Skrivet av Tonks/Luna: Jag gillar inte Harry Potter. Ursäkta men Harry har väl ganska många anledningar att vara sur? Sedan ja, han tar ut sin ilska på sina vänner (i femman tänker jag främst på), och det är ju inte trevligt, men han är en femtonåring (då) vilket såklart inte ursäktar det, men liksom man kan ha lite sådana problem i den åldern (haha typ som jag har). Jag vet inte, det gör honom till en riktig person och inte något helgon. En karaktär som bara har positiva drag och aldrig gör fel är inte en bra karaktär tänker jag. Förlåt om detta lät aggressivt men var bara tvungen att försvara honom heh Voldemort har också anledningar. Säkert hade Hitler någon dålig dag någon gång. Men såhär. Om någon som inte är så insatt i HP och skulle kritisera Harry skulle jag också försvara honom vid en liknande kritik. Ja, de hade anledningar och dåliga dagar, vilket inte ursäktar de onda och vidriga saker de gjorde (som ju inte berodde på dåliga dagar). Lite skillnad på att Harry snäser och är otrevlig och elak mot Ron och Hermione och folkmord och tortyr. Jaa haha man bara måste försvara sin älskade serie och alla som är med där (särskilt ens favoriter) another day, another slay 15 aug, 2016 14:31 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Minihäst: Skrivet av Tonks/Luna: Men du skrev att han var sur utan anledning i ditt svar till Fellrendion. Det var det jag reagerade på. Du måste självklart inte gilla honom, men tycker det är konstigt om du ogillar honom för att han är sur utan anledning eftersom att han inte är det. Skrivet av Minihäst: Skrivet av Tonks/Luna: Jag gillar inte Harry Potter. Ursäkta men Harry har väl ganska många anledningar att vara sur? Sedan ja, han tar ut sin ilska på sina vänner (i femman tänker jag främst på), och det är ju inte trevligt, men han är en femtonåring (då) vilket såklart inte ursäktar det, men liksom man kan ha lite sådana problem i den åldern (haha typ som jag har). Jag vet inte, det gör honom till en riktig person och inte något helgon. En karaktär som bara har positiva drag och aldrig gör fel är inte en bra karaktär tänker jag. Förlåt om detta lät aggressivt men var bara tvungen att försvara honom heh Voldemort har också anledningar. Säkert hade Hitler någon dålig dag någon gång. Men såhär. Om någon som inte är så insatt i HP och skulle kritisera Harry skulle jag också försvara honom vid en liknande kritik. Ja, de hade anledningar och dåliga dagar, vilket inte ursäktar de onda och vidriga saker de gjorde (som ju inte berodde på dåliga dagar). Lite skillnad på att Harry snäser och är otrevlig och elak mot Ron och Hermione och folkmord och tortyr. Jaa haha man bara måste försvara sin älskade serie och alla som är med där (särskilt ens favoriter) Jag förstår dig. Varför stava rätt när man kan stava fel? 15 aug, 2016 14:59 |
|
potterflicka
Elev |
Beyoncé är överskattad.
15 aug, 2016 16:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen