@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: GODNATT JAG SKA VARA EN SNEL HEST OCH SOVA NU HAHA Bra. Snel hest eta gres o sova nu ;D 23 maj, 2012 21:40 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: näe, det menar du inte.. c:< OMG! We're so badass X) yeah.. ![]() nej, jag är tråkig och inte bra på gifs. .____. Girl, then we're two.. Om jag hittar en "bra" gif har jag tur så är det för mig med.. Fattar inte hur alla pallar att ha gifkrig; vad får dom allt ifrån? o__o aja, nu ska jag sova .-. Natti ^^ dude, det kallas tumblr men du, det vet jag. Har det själv. Det jag inte förstår mig på hur vissa hittar så passande gifs till svar. ![]() 23 maj, 2012 21:40 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: det lät riktigt intressant xD haha vad har du nu kommit på xDJAG HAR ETT PROJEKT.. OH SHIT DET HÄR BLIR SPÄNNANDE XD LÅT MIG TA NÅGRA MINUTERS VILA INNAN DET HÄR BÖRJAR OKEJ?! shgosigiss DÖR LITE SÅ BRA IDE JAG FICK! ![]()
23 maj, 2012 21:40 |
|
Alice...
Elev |
23 maj, 2012 21:41 |
|
Solkatten
Elev |
NÄR DENNA VECKAN ÄR SLUT ÄR DET BARA TVÅ VECKOR KVAR TILL SOMMARLOVET, OMG.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 maj, 2012 21:43 |
|
scarhead
Lärare |
Jag ser fram emot skolan nu.
Imorgon - planerad vattenkrig på skolgården. Tisdag - friluftsdag + planerad vattenkrig. 5 juni - borta en dag från skolan + planerad vattenkrig. VI ÄR INTE ALLS BEROENDE AV VATTENKRIG??? 23 maj, 2012 21:44 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
GODNATT
speech! 23 maj, 2012 21:44 |
|
Ronald Weasley
Elev |
I know, but thank you anyways. ;D 23 maj, 2012 21:44 |
|
Borttagen
|
Håller på o skriva CV åt en kompis. Funderar på att vara evil och skriva "Victorias secret modell" bara för att se om han märker det.
23 maj, 2012 21:44 |
|
Solkatten
Elev |
Fan asså, orkar inte med Kjell på språket imorgon ._.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 maj, 2012 21:45 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen