@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: näe, det menar du inte.. c:< OMG! We're so badass X) yeah.. ![]() nej, jag är tråkig och inte bra på gifs. .____. Girl, then we're two.. Om jag hittar en "bra" gif har jag tur så är det för mig med.. Fattar inte hur alla pallar att ha gifkrig; vad får dom allt ifrån? o__o aja, nu ska jag sova .-. Natti ^^ 23 maj, 2012 21:34 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: näe, det menar du inte.. c:< OMG! We're so badass X) yeah.. ![]() nej, jag är tråkig och inte bra på gifs. .____. Girl, then we're two.. Om jag hittar en "bra" gif har jag tur så är det för mig med.. Fattar inte hur alla pallar att ha gifkrig; vad får dom allt ifrån? o__o aja, nu ska jag sova .-. Natti ^^ dude, det kallas tumblr
23 maj, 2012 21:35 |
|
scarhead
Lärare |
23 maj, 2012 21:35 |
|
Pixie
Elev |
Skrivet av scarhead: ![]() ok vi tror dig vi tror dig biebersgurl4ever1 jag lovar, biebersgurl4ever1, vi tror dig VI TROR DIG asdfghjklö hahahahaha jag dör x)
23 maj, 2012 21:37 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: näe, det menar du inte.. c:< OMG! We're so badass X) yeah.. ![]() nej, jag är tråkig och inte bra på gifs. .____. Girl, then we're two.. Om jag hittar en "bra" gif har jag tur så är det för mig med.. Fattar inte hur alla pallar att ha gifkrig; vad får dom allt ifrån? o__o aja, nu ska jag sova .-. Natti ^^ Nighty (Hahahaha) X) 23 maj, 2012 21:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: näe, det menar du inte.. c:< OMG! We're so badass X) yeah.. ![]() nej, jag är tråkig och inte bra på gifs. .____. Girl, then we're two.. Om jag hittar en "bra" gif har jag tur så är det för mig med.. Fattar inte hur alla pallar att ha gifkrig; vad får dom allt ifrån? o__o aja, nu ska jag sova .-. Natti ^^ dude, det kallas tumblr men du, det vet jag. Har det själv. Det jag inte förstår mig på hur vissa hittar så passande gifs till svar. 23 maj, 2012 21:38 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
GODNATT JAG SKA VARA EN SNEL HEST OCH SOVA NU HAHA
speech! 23 maj, 2012 21:38 |
|
Borttagen
|
23 maj, 2012 21:38 |
|
Borttagen
|
JAG HAR ETT PROJEKT.. OH SHIT DET HÄR BLIR SPÄNNANDE XD
LÅT MIG TA NÅGRA MINUTERS VILA INNAN DET HÄR BÖRJAR OKEJ?! shgosigiss DÖR LITE SÅ BRA IDE JAG FICK! 23 maj, 2012 21:39 |
|
Pixie
Elev |
23 maj, 2012 21:39 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen