@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Någon som vill muggleposta? ^__^ Vill men.. du kommer inte klara av det XD att uggleposta med mig alltså Inte? VARFÖR INTE? O__O'' För jag fangirlar sönder och dör lite, jepp XD 23 maj, 2012 21:17 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Jag blir störd på en sak. Ungefär alla tjejer på min skola vill bli världskända skådespelerskor och sångerskor, OCH JAG BLIR SÅ HIMLA STÖRD FÖR INGEN AV DEM SOM VILL DET SOM JAG HÖRT KAN SJUNGA! D''X och inte för att skryta, men jag har tonöra. och ALLA de sjunger falskt. Men det är väl inte deras fel, dom kan väl ändå få drömma.. Sen för att nå drömmen kanske dom behöver ta sånglektioner eller nåt men ja. ![]()
23 maj, 2012 21:18 |
|
Ronald Weasley
Elev |
23 maj, 2012 21:18 |
|
scarhead
Lärare |
23 maj, 2012 21:20 |
|
Borttagen
|
Hobbydag imorn, sedan blir det klassresa!
*Glad Emilie* 23 maj, 2012 21:21 |
|
Borttagen
|
VID 50 000 INLÄGG KOMMER DET EN VIDEO O.O
23 maj, 2012 21:21 |
|
Ronald Weasley
Elev |
På skolan disikerar jag en mobiltelefon
23 maj, 2012 21:22 |
|
scarhead
Lärare |
23 maj, 2012 21:22 |
|
Solkatten
Elev |
Fan vad sur jag blev imorse xD Dock gick det över väldigt snabbt. Vaknade och tänkte "åh, vad skönt med helg" eftersom det kändes som lördag ... men självklart kom mamma och då kom jag på att det var onsdag -.- Fan också xD Sånt är jobbigt. ^^
~ 9888 inlägg! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 maj, 2012 21:22 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: VID 50 000 INLÄGG KOMMER DET EN VIDEO O.O Åh, vad kul! BOMBA MED SAKER SOM INGEN BRYR SIG ETT DUGG OM NU, GUYS! ![]()
23 maj, 2012 21:23 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen