@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
Jag har gjort en pygmépuff
23 maj, 2012 21:08 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: ÅH, jag gillar inte all värme. Jag vill ha regn </3 oho, dags för RainyMood.. c: Summer ♥ säg inte att du är en somrare.. You should run now, Casper.. Men här uppe i norr är det bra med sommar, tycker jag, Elin ;D 23 maj, 2012 21:08 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Jag blir störd på en sak.
Ungefär alla tjejer på min skola vill bli världskända skådespelerskor och sångerskor, OCH JAG BLIR SÅ HIMLA STÖRD FÖR INGEN AV DEM SOM VILL DET SOM JAG HÖRT KAN SJUNGA! D''X och inte för att skryta, men jag har tonöra. och ALLA de sjunger falskt. speech! 23 maj, 2012 21:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: ÅH, jag gillar inte all värme. Jag vill ha regn </3 oho, dags för RainyMood.. c: Summer ♥ säg inte att du är en somrare.. You should run now, Casper.. Men här uppe i norr är det bra med sommar, tycker jag, Elin ;D aaha, men det kan jag förstå att du tycker c: Du har läst min profil.. ;D 23 maj, 2012 21:10 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Någon som vill muggleposta? ^__^
speech! 23 maj, 2012 21:11 |
|
vevve_puff
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Solkatten: Vår mattelärare har en spindel på ryggen som tatuering vevve_puff & Alice... Varför fick jag tummar upp? x' För att det var kul Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 23 maj, 2012 21:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Någon som vill muggleposta? ^__^ Vill men.. du kommer inte klara av det XD att uggleposta med mig alltså 23 maj, 2012 21:14 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: ÅH, jag gillar inte all värme. Jag vill ha regn </3 oho, dags för RainyMood.. c: Summer ♥ säg inte att du är en somrare.. You should run now, Casper.. Men här uppe i norr är det bra med sommar, tycker jag, Elin ;D aaha, men det kan jag förstå att du tycker c: Du har läst min profil.. ;D And you've read mine ;D 23 maj, 2012 21:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: ÅH, jag gillar inte all värme. Jag vill ha regn </3 oho, dags för RainyMood.. c: Summer ♥ säg inte att du är en somrare.. You should run now, Casper.. Men här uppe i norr är det bra med sommar, tycker jag, Elin ;D aaha, men det kan jag förstå att du tycker c: Du har läst min profil.. ;D And you've read mine ;D näe, det menar du inte.. c:< 23 maj, 2012 21:16 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Någon som vill muggleposta? ^__^ Vill men.. du kommer inte klara av det XD att uggleposta med mig alltså Inte? VARFÖR INTE? O__O'' speech! 23 maj, 2012 21:16 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen