@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
23 maj, 2012 19:10 |
|
Cara Riddle
Elev |
funderar på att se om vampire diaries, jag gillade faktiskt den serien även om den hade sina brister ibland xD
![]()
23 maj, 2012 19:11 |
|
Solkatten
Elev |
Kan vi inte få äta snart?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 maj, 2012 19:14 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle jag skulle tycka att det vore tråkigt om du tog bort din användare, tycker det är kul att se dina inlägg i forumet
23 maj, 2012 19:23 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: naw vad glad jag blir Cara Riddle jag skulle tycka att det vore tråkigt om du tog bort din användare, tycker det är kul att se dina inlägg i forumet jag trodde faktiskt inte folk brydde sig och just nu har mitt humör ändrats totalt och jag tror jag stannar ♥ ![]()
23 maj, 2012 19:25 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dobby, a free elf: JUST SAW THE LAST EPISODE OF GLEE. EVER. RIGHT NOW I'M CRYING, I'M SO HAPPY AND SO SO SO BDWOJSLHDFÖOILWEHLFIHÖWOAIEFI. IT IS OVER! WHAT NO NO THAT'S IMPOSSIBLE SISTA AVSNITTET KOMMER JU PÅ TISDAG I USA OCH ONSDAG I EUROPA, SEN SKA DET VÄL VARA EN SÄSONG 4 OCKSÅ?! ;___; Kollade feeel, MEN NU SÅG JAG JUST SISTA AVSNITTET PÅ SÄSONGEN OCH GAAAAAAAAAAAAAAAAH STPRGRÅTERBONFPEÄBINGPENPGEPNGN Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 23 maj, 2012 19:32 |
|
Cara Riddle
Elev |
23 maj, 2012 19:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: naw vad glad jag blir Cara Riddle jag skulle tycka att det vore tråkigt om du tog bort din användare, tycker det är kul att se dina inlägg i forumet jag trodde faktiskt inte folk brydde sig och just nu har mitt humör ändrats totalt och jag tror jag stannar ♥ Låter bra tycker jag 23 maj, 2012 19:34 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: tack så mkt ♥Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: naw vad glad jag blir Cara Riddle jag skulle tycka att det vore tråkigt om du tog bort din användare, tycker det är kul att se dina inlägg i forumet jag trodde faktiskt inte folk brydde sig och just nu har mitt humör ändrats totalt och jag tror jag stannar ♥ Låter bra tycker jag ![]()
23 maj, 2012 19:35 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Knizzlare: God natt mugglis. Jag hoppas ni hoppas åt mig att det inte är surgubben som kör bussen imorgon, för då tror jag faktiskt han slänger ut mig ur den för jag har inte mitt busskort, jag får det imorgon, fast först när jag väl är i skolan. Jag hade det inte idag och redan då var han arg typ. Han ba MORR, då kommer du ihåg det imorgon. Han körde förbi mig en gång, det var inte snällt, hoppas han inte gjorde det med mening. Så vill han inte säga hej eller nåt. Och så blänger han på oss. Fy. Nu pratar jag för mycket. Sov gott. elak gubbe ._. ja :C ![]()
23 maj, 2012 19:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen