@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Twix
Elev |
Cara Riddle
Det är ju självklart ditt val om du vill ta bort din medlem, men jag vill att du ska veta att vi bryr oss, och jag skulle bli ledsen om du slutar :c ♥ 23 maj, 2012 18:29 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Twix: naw nu blev jag jätte glad Cara Riddle Det är ju självklart ditt val om du vill ta bort din medlem, men jag vill att du ska veta att vi bryr oss, och jag skulle bli ledsen om du slutar :c ♥ ja jag får se vad jag gör, kanske händer att jag är borta ett tag och kmr tillbaka senare ![]()
23 maj, 2012 18:32 |
|
Borttagen
|
Cara Riddle: Förstår att du känner så, jag känner mig också ivägen och bortglömd väldigt ofta. Men det är bara något du inbillar dig, för du är verkligen inte ivägen, även om det känns så.
''som om folk inte märker om jag är här eller inte'' Alltså. Nej. Jag märker iallafall(och antar att många andra också gör det) dig/ser dig ofta, och jag glömmer aldrig bort dig. You're a part of Mugglis, you won't be forgotten or left behind. We're a big family. ♥ 23 maj, 2012 18:34 |
|
Sara Weasley!
Elev |
23 maj, 2012 18:36 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: att du säger det betyder mer för mig än du faktiskt kan ana, jag är så van att folk ser mgi men ändå inte, eller så bryr de sig helt enkelt inte...Cara Riddle: Förstår att du känner så, jag känner mig också ivägen och bortglömd väldigt ofta. Men det är bara något du inbillar dig, för du är verkligen inte ivägen, även om det känns så. ''som om folk inte märker om jag är här eller inte'' Alltså. Nej. Jag märker iallafall(och antar att många andra också gör det) dig/ser dig ofta, och jag glömmer aldrig bort dig. You're a part of Mugglis, you won't be forgotten or left behind. We're a big family. ♥ men tack så mkt ♥ ![]()
23 maj, 2012 18:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: att du säger det betyder mer för mig än du faktiskt kan ana, jag är så van att folk ser mgi men ändå inte, eller så bryr de sig helt enkelt inte...Cara Riddle: Förstår att du känner så, jag känner mig också ivägen och bortglömd väldigt ofta. Men det är bara något du inbillar dig, för du är verkligen inte ivägen, även om det känns så. ''som om folk inte märker om jag är här eller inte'' Alltså. Nej. Jag märker iallafall(och antar att många andra också gör det) dig/ser dig ofta, och jag glömmer aldrig bort dig. You're a part of Mugglis, you won't be forgotten or left behind. We're a big family. ♥ men tack så mkt ♥ Varsågod! ♥ Jag bryr mig och jag vet att många andra gör det också. Vem kan inte bry sig om en så fin person? Jag kan inte se en enda anledning till att inte göra det. Hoppas att du stannar kvar! ♥ 23 maj, 2012 18:49 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag vet att egetnligen att mänsikor bryr sig, men just nu är jag lite för paranoid för att märka det :s och då känns det bäst att försvinna och itne göra alla andra sorgsna.Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: att du säger det betyder mer för mig än du faktiskt kan ana, jag är så van att folk ser mgi men ändå inte, eller så bryr de sig helt enkelt inte...Cara Riddle: Förstår att du känner så, jag känner mig också ivägen och bortglömd väldigt ofta. Men det är bara något du inbillar dig, för du är verkligen inte ivägen, även om det känns så. ''som om folk inte märker om jag är här eller inte'' Alltså. Nej. Jag märker iallafall(och antar att många andra också gör det) dig/ser dig ofta, och jag glömmer aldrig bort dig. You're a part of Mugglis, you won't be forgotten or left behind. We're a big family. ♥ men tack så mkt ♥ Varsågod! ♥ Jag bryr mig och jag vet att många andra gör det också. Vem kan inte bry sig om en så fin person? Jag kan inte se en enda anledning till att inte göra det. Hoppas att du stannar kvar! ♥ men jag stannar nog en stund till, i alla fall tills jag bestämt mig och svarat och fixat allt jag behöver göra innan jag försvinner ♥ ![]()
23 maj, 2012 18:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: jag vet att egetnligen att mänsikor bryr sig, men just nu är jag lite för paranoid för att märka det :s och då känns det bäst att försvinna och itne göra alla andra sorgsna.Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: att du säger det betyder mer för mig än du faktiskt kan ana, jag är så van att folk ser mgi men ändå inte, eller så bryr de sig helt enkelt inte...Cara Riddle: Förstår att du känner så, jag känner mig också ivägen och bortglömd väldigt ofta. Men det är bara något du inbillar dig, för du är verkligen inte ivägen, även om det känns så. ''som om folk inte märker om jag är här eller inte'' Alltså. Nej. Jag märker iallafall(och antar att många andra också gör det) dig/ser dig ofta, och jag glömmer aldrig bort dig. You're a part of Mugglis, you won't be forgotten or left behind. We're a big family. ♥ men tack så mkt ♥ Varsågod! ♥ Jag bryr mig och jag vet att många andra gör det också. Vem kan inte bry sig om en så fin person? Jag kan inte se en enda anledning till att inte göra det. Hoppas att du stannar kvar! ♥ men jag stannar nog en stund till, i alla fall tills jag bestämt mig och svarat och fixat allt jag behöver göra innan jag försvinner ♥ Ja, man har ju sina stunder då man kanske är lite mer paranoid än vanligtvis. Mig gör du definitivt inte sorgsen, ska du veta. Eller jo, eftersom du funderar på att sluta. :c Men jag kan inte bestämma över dig, och jag kommer respektera ditt val, men vill att du ska veta att jag alltid finns här ifall du vill prata, eller bara ha stöd. Berätta för mig när du har bestämt dig. ♥ 23 maj, 2012 18:56 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: säg inte att jag gör dig ledsen för då blir jag ledsen Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: jag vet att egetnligen att mänsikor bryr sig, men just nu är jag lite för paranoid för att märka det :s och då känns det bäst att försvinna och itne göra alla andra sorgsna.Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: att du säger det betyder mer för mig än du faktiskt kan ana, jag är så van att folk ser mgi men ändå inte, eller så bryr de sig helt enkelt inte...Cara Riddle: Förstår att du känner så, jag känner mig också ivägen och bortglömd väldigt ofta. Men det är bara något du inbillar dig, för du är verkligen inte ivägen, även om det känns så. ''som om folk inte märker om jag är här eller inte'' Alltså. Nej. Jag märker iallafall(och antar att många andra också gör det) dig/ser dig ofta, och jag glömmer aldrig bort dig. You're a part of Mugglis, you won't be forgotten or left behind. We're a big family. ♥ men tack så mkt ♥ Varsågod! ♥ Jag bryr mig och jag vet att många andra gör det också. Vem kan inte bry sig om en så fin person? Jag kan inte se en enda anledning till att inte göra det. Hoppas att du stannar kvar! ♥ men jag stannar nog en stund till, i alla fall tills jag bestämt mig och svarat och fixat allt jag behöver göra innan jag försvinner ♥ Ja, man har ju sina stunder då man kanske är lite mer paranoid än vanligtvis. Mig gör du definitivt inte sorgsen, ska du veta. Eller jo, eftersom du funderar på att sluta. :c Men jag kan inte bestämma över dig, och jag kommer respektera ditt val, men vill att du ska veta att jag alltid finns här ifall du vill prata, eller bara ha stöd. Berätta för mig när du har bestämt dig. ♥ ![]()
23 maj, 2012 18:58 |
|
LoonyMe
Elev |
23 maj, 2012 19:09 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen