@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
23 maj, 2012 16:59 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Jag förvånas verkligen när sextonåringar beter sig som småbarn. Förlåt då ![]() ![]()
23 maj, 2012 17:08 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av J-star Black: Skrivet av childhoodlight: Jag förvånas verkligen när sextonåringar beter sig som småbarn. Förlåt då Jag syftade inte på dig, heller? Jag pratar om saker som pågår i mitt personliga liv och inte på Mugglarportalen, så ingen anledning att ta åt sig :-)
23 maj, 2012 17:12 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av J-star Black: Skrivet av childhoodlight: Jag förvånas verkligen när sextonåringar beter sig som småbarn. Förlåt då Jag syftade inte på dig, heller? Jag pratar om saker som pågår i mitt personliga liv och inte på Mugglarportalen, så ingen anledning att ta åt sig :-) Jag förstod det^^ Är det nåt du vill prata om? ![]() ![]()
23 maj, 2012 17:15 |
|
Solkatten
Elev |
Kommer dö när vi springer slingan imorgon.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 maj, 2012 17:16 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av J-star Black: Skrivet av childhoodlight: Skrivet av J-star Black: Skrivet av childhoodlight: Jag förvånas verkligen när sextonåringar beter sig som småbarn. Förlåt då Jag syftade inte på dig, heller? Jag pratar om saker som pågår i mitt personliga liv och inte på Mugglarportalen, så ingen anledning att ta åt sig :-) Jag förstod det^^ Är det nåt du vill prata om? Nej nej, det är lugnt! Haha jag störs inte direkt över det, blir bara förundrad.
23 maj, 2012 17:16 |
|
Buddha
Elev |
23 maj, 2012 17:18 |
|
Solkatten
Elev |
Tror vi kommer sätta upp poolen snart.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 maj, 2012 17:19
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-23 kl. 17:20
|
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Skrivet av J-star Black: Skrivet av childhoodlight: Skrivet av J-star Black: Skrivet av childhoodlight: Jag förvånas verkligen när sextonåringar beter sig som småbarn. Förlåt då Jag syftade inte på dig, heller? Jag pratar om saker som pågår i mitt personliga liv och inte på Mugglarportalen, så ingen anledning att ta åt sig :-) Jag förstod det^^ Är det nåt du vill prata om? Nej nej, det är lugnt! Haha jag störs inte direkt över det, blir bara förundrad. Ok^^ Vet hur det känns. Ibland kan man hamna i så konstiga situationer och då undrar man hur folk som är lite äldre än tio beter sig som en tio-åring. ![]() ![]()
23 maj, 2012 17:19 |
|
Solkatten
Elev |
En till tumme upp och jag har 200
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 maj, 2012 17:20 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen