@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Lucy och Rose: Nej! Jag är typ skitnervös när jag kollar på dom för att jag tror att någon ska falla ihop och dö!Är det bara jag som är rädd att dessa tanter kommer få en hjärtattack snart? "PARTY FOR EVERYBODY!"
23 maj, 2012 16:34 |
|
Inga
Elev |
omg snaaaart konstert yee af 7777777777b historiska=D
23 maj, 2012 16:35 |
|
Borttagen
|
Miyuki This.
Btwläste jag Johan, Lotta of Jocke äventyr på sjukhuset^^ Herge ftw 23 maj, 2012 16:36 |
|
Borttagen
|
Sovmorgon, gått på stan ett par timmar, kommit hem, duschat o sitter nu här. Varför är inte flera dagar såhär sköna?
23 maj, 2012 16:39 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Solkatten: Vår mattelärare har en spindel på ryggen som tatuering vevve_puff & Alice... Varför fick jag tummar upp? x' "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 maj, 2012 16:41 |
|
Inga
Elev |
Jag äter pizza, typ världens bääääästa mat!!
23 maj, 2012 16:42 |
|
Solkatten
Elev |
Omg.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 maj, 2012 16:45 |
|
EmahS
Elev |
Hela min familj + brorsans flickvän skickade in i en tävling på Kvällsposten om att vinna 2 biljetter till Siestafestivalen.
Gissa vem som vann?!
23 maj, 2012 16:47 |
|
Solkatten
Elev |
Jag gillar matten just nu xD Vi håller på med ritningar (och man får sitta ute om man vill)!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 maj, 2012 16:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Miyuki This. Btwläste jag Johan, Lotta of Jocke äventyr på sjukhuset^^ Herge ftw Fett coolt :3 23 maj, 2012 16:55 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen