Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 4903 4904 4905 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
potterhead
Elev

Avatar


Min fäktklubb är bäst i Sverige!!! =D =D =D


IGEN! Fjärde året i rad =D

Kika in quidditchlaget Gothenburg Griffins på facebook! Hmu om du är nyfiken på att spela! https://m.facebook.com/gothenburggriffins

23 maj, 2012 15:18

Detta inlägg ändrades senast 2012-05-23 kl. 15:22
Antal ändringar: 1

Solkatten
Elev

Avatar

+1


Längtar till ESC semifinal 2! Sverige tävlar, wohoo! ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

23 maj, 2012 15:21

Moy.GinnyWeasley
Elev

Avatar


Igår när jag och några kompisar spelade fotboll så ramlade jag vid min cykel och dem ramlade på mig... Det gjorde inte ont som tur var, men det såg nog roligt ut. XD

LeeGordan: Ajdå, hoppas du mår bättre nu!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi46.tinypic.com%2F34rayrn.jpg

23 maj, 2012 15:22

Solkatten
Elev

Avatar

+2


Vår mattelärare har en spindel på ryggen som tatuering Avskyr spindlar, haha. Hon gillar inte dem heller, haha. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

23 maj, 2012 15:27

accioron
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av accioron:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av accioron:
Måste
sluta
läsa
om
Utöya


Har följt rättegången sen dag ett och jag mår ALLTID så himla dåligt efteråt. ÅH varför ska jag alltid vara så intresserad och insatt i tragiska saker ugh

Vilken kanal går det på?


Det sänds inte. Följer Live-uppdateringen på Aftonbladet!

Aha! okej, tack!


You're welcome!

23 maj, 2012 15:36

ronnyponny
Elev

Avatar


Jag kommer dö idag!!
Jag ska träna fotboll och det är typ 30 grader i solen!!
Jag kommer svimma av värmeslag!!
Hoppas vi kan köra vattenkrig fast dom som jobbar på klubben är sura gubbar så det får vi säkert inte!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_m1iov4E2ER1qcgqlio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m1iov4E2ER1qcgqlio2_500.gif

23 maj, 2012 16:24

Solkatten
Elev

Avatar

+1


Om exakt en vecka är jag på klassresa.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

23 maj, 2012 16:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Har suttit på sjukhuset hela dagen :'(
Stukade foten bara som tur vad och bröt den inte.


Aww.. stackare </3 Sjukhus är inte roliga att vara på.

23 maj, 2012 16:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Har suttit på sjukhuset hela dagen :'(
Stukade foten bara som tur vad och bröt den inte.


Aww.. stackare </3 Sjukhus är inte roliga att vara på.

Nepp, vita och tråkiga.</3

23 maj, 2012 16:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Har suttit på sjukhuset hela dagen :'(
Stukade foten bara som tur vad och bröt den inte.


Aww.. stackare </3 Sjukhus är inte roliga att vara på.

Nepp, vita och tråkiga.</3


Har varit på sjukhuset typ.. 40-50 gånger så är lite trött på att vara där XD

23 maj, 2012 16:31

1 2 3 ... 4903 4904 4905 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.