@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
potterhead
Elev |
Min fäktklubb är bäst i Sverige!!! =D =D =D
IGEN! Fjärde året i rad =D Kika in quidditchlaget Gothenburg Griffins på facebook! Hmu om du är nyfiken på att spela! https://m.facebook.com/gothenburggriffins 23 maj, 2012 15:18
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-23 kl. 15:22
|
|
Solkatten
Elev |
Längtar till ESC semifinal 2!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 maj, 2012 15:21 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
Igår när jag och några kompisar spelade fotboll så ramlade jag vid min cykel och dem ramlade på mig... Det gjorde inte ont som tur var, men det såg nog roligt ut. XD
LeeGordan: Ajdå, hoppas du mår bättre nu!
23 maj, 2012 15:22 |
|
Solkatten
Elev |
Vår mattelärare har en spindel på ryggen som tatuering
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 maj, 2012 15:27 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av accioron: Skrivet av Borttagen: Skrivet av accioron: Måste sluta läsa om Utöya Har följt rättegången sen dag ett och jag mår ALLTID så himla dåligt efteråt. ÅH varför ska jag alltid vara så intresserad och insatt i tragiska saker ugh Vilken kanal går det på? Det sänds inte. Följer Live-uppdateringen på Aftonbladet! Aha! okej, tack! You're welcome! 23 maj, 2012 15:36 |
|
ronnyponny
Elev |
Jag kommer dö idag!!
Jag ska träna fotboll och det är typ 30 grader i solen!! Jag kommer svimma av värmeslag!! Hoppas vi kan köra vattenkrig fast dom som jobbar på klubben är sura gubbar så det får vi säkert inte!!
23 maj, 2012 16:24 |
|
Solkatten
Elev |
Om exakt en vecka är jag på klassresa.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 maj, 2012 16:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Har suttit på sjukhuset hela dagen :'( Stukade foten bara som tur vad och bröt den inte. Aww.. stackare </3 Sjukhus är inte roliga att vara på. 23 maj, 2012 16:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Har suttit på sjukhuset hela dagen :'( Stukade foten bara som tur vad och bröt den inte. Aww.. stackare </3 Sjukhus är inte roliga att vara på. Nepp, vita och tråkiga.</3 23 maj, 2012 16:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Har suttit på sjukhuset hela dagen :'( Stukade foten bara som tur vad och bröt den inte. Aww.. stackare </3 Sjukhus är inte roliga att vara på. Nepp, vita och tråkiga.</3 Har varit på sjukhuset typ.. 40-50 gånger så är lite trött på att vara där XD 23 maj, 2012 16:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen