Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 4901 4902 4903 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Har gjort färdigt provet i So. Det gick sämst. xD Gissade typ på alla, haha. Många gissningar var väldigt dåliga också.

~

Jag är hungrig och det blir morotsoppa till mat. Va fan.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

23 maj, 2012 11:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Har gjort färdigt provet i So. Det gick sämst. xD Gissade typ på alla, haha. Många gissningar var väldigt dåliga också.

~

Jag är hungrig och det blir morotsoppa till mat. Va fan.


Haha, åh. Du påminner mig om min skoltid. Var likadan. Fan vad gammal jag låter.

23 maj, 2012 11:52

tyri
Elev

Avatar


Vänta är tråkigt!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m8tdsaHxLY1r6fzhv.gif

23 maj, 2012 11:52

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Idag ska jag till stan

23 maj, 2012 11:59

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Om jag sänder radio nu, finns det någon som vill lyssna?

23 maj, 2012 12:06

Borttagen

Avatar


Någon snäll människa som känner för att förklara induktion och relativitetsteorin för mig? xD har prov imorgon, och det är på de delarna i fysik som jag är sämst på -.-'

23 maj, 2012 13:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av DeathDownAlex:
Om jag sänder radio nu, finns det någon som vill lyssna?

Jag skulle vilja!
*svarar typ en timme senare*

23 maj, 2012 13:01

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av DeathDownAlex:
Om jag sänder radio nu, finns det någon som vill lyssna?

Jag skulle vilja!
*svarar typ en timme senare*

Åh nu är det för sent. O.O
Jag har en massa saker jag måste göra. ahha förlåt.

23 maj, 2012 13:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av DeathDownAlex:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av DeathDownAlex:
Om jag sänder radio nu, finns det någon som vill lyssna?

Jag skulle vilja!
*svarar typ en timme senare*

Åh nu är det för sent. O.O
Jag har en massa saker jag måste göra. ahha förlåt.

Haha, neeeej. :c

23 maj, 2012 13:06

Borttagen

Avatar


Min pappa har mer tekniska prylar än mig.. Iphone, Mac-dator, Ipad, Ipod, o säkert nått mer jag inte vet om. Fan ska han med allt det där till? Jösses xD

23 maj, 2012 13:18

1 2 3 ... 4901 4902 4903 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.