@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Sovsvampen: Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Måste bara säga att Kintsugis nya signatur är underbar. Allt du gör är awesome. Det måste vara världens bästa film! (har sett den en gång och MÅSTE HA DEN!!!!!) och taaaaack cooling! vilken film är det? :$ http://www.imdb.com/title/tt0446029/ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 22 maj, 2012 22:20 |
|
Borttagen
|
aww, får värsta tårarna i ögonen när jag ser denna: http://youtu.be/nLtbUZ9D_6w (typ, lite spoilervarning om man inte vill bli spoilad på doctor who). Nu måste jag se på dw! Fast det är skola imån, men jag hinner säkert se lite innan jag måste sova, haha. btw, nån favorit episode, folks?
22 maj, 2012 22:24 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
ellie lovegood OMG tack ♥
--- ingen finland i esc-finalen Dx GO RYSSLAND!!!!!!!! speech! 22 maj, 2012 23:05 |
|
Solkatten
Elev |
JEDWARD KOM VIDARE!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 maj, 2012 23:24 |
|
Knizzlare
Elev |
God natt mugglis.
Jag hoppas ni hoppas åt mig att det inte är surgubben som kör bussen imorgon, för då tror jag faktiskt han slänger ut mig ur den för jag har inte mitt busskort, jag får det imorgon, fast först när jag väl är i skolan. Jag hade det inte idag och redan då var han arg typ. Han ba MORR, då kommer du ihåg det imorgon. Han körde förbi mig en gång, det var inte snällt, hoppas han inte gjorde det med mening. Så vill han inte säga hej eller nåt. Och så blänger han på oss. Fy. Nu pratar jag för mycket. Sov gott. ![]()
23 maj, 2012 00:17 |
|
Borttagen
|
Mina katter ska alltid börja brottas och springa runt precis när man börjar fundera på o gå o sova..
men jag gillar dom ändå, trots allt 23 maj, 2012 00:20 |
|
expelliarmus
Elev |
23 maj, 2012 00:29 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Knizzlare: God natt mugglis. Jag hoppas ni hoppas åt mig att det inte är surgubben som kör bussen imorgon, för då tror jag faktiskt han slänger ut mig ur den för jag har inte mitt busskort, jag får det imorgon, fast först när jag väl är i skolan. Jag hade det inte idag och redan då var han arg typ. Han ba MORR, då kommer du ihåg det imorgon. Han körde förbi mig en gång, det var inte snällt, hoppas han inte gjorde det med mening. Så vill han inte säga hej eller nåt. Och så blänger han på oss. Fy. Nu pratar jag för mycket. Sov gott. elak gubbe ._. speech! 23 maj, 2012 06:05 |
|
joel9324
Elev |
23 maj, 2012 06:51 |
|
Borttagen
|
Jag är sjuk idag… någon mugglis som kan hålla mig sällskap?
23 maj, 2012 07:20 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen