Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
juliaweasly
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min mens skämde ut mig totalt idag.. Åh helvete D; Ohh noo, hur? Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
27 mar, 2012 21:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lordlollo: wie, kalla mig tjatig meeen... en kille jag varit kär i i typ 2 månader är jag tillsamans med nu YEEAAY! Vadå tjatig? Har du sett mig? Jag är tjatmoster no.1 27 mar, 2012 21:48 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: ammen skrev i intrese klubben anteknar med ifall non såg det. jaha hej mamma.. eller?Skrivet av Lordlollo: wie, kalla mig tjatig meeen... en kille jag varit kär i i typ 2 månader är jag tillsamans med nu YEEAAY! Vadå tjatig? Har du sett mig? Jag är tjatmoster no.1 ♆ 27 mar, 2012 21:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Borttagen: ammen skrev i intrese klubben anteknar med ifall non såg det. jaha hej mamma.. eller? Skrivet av Lordlollo: wie, kalla mig tjatig meeen... en kille jag varit kär i i typ 2 månader är jag tillsamans med nu YEEAAY! Vadå tjatig? Har du sett mig? Jag är tjatmoster no.1 Inte ritkgit så, men jag har spammat ner ett antal trådar om min kille 27 mar, 2012 21:59 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: nejdå, det Kan ju behövas Skrivet av Lordlollo: Skrivet av Borttagen: ammen skrev i intrese klubben anteknar med ifall non såg det. jaha hej mamma.. eller? Skrivet av Lordlollo: wie, kalla mig tjatig meeen... en kille jag varit kär i i typ 2 månader är jag tillsamans med nu YEEAAY! Vadå tjatig? Har du sett mig? Jag är tjatmoster no.1 Inte ritkgit så, men jag har spammat ner ett antal trådar om min kille ♆ 27 mar, 2012 22:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av juliaweasly: Skrivet av Borttagen: Min mens skämde ut mig totalt idag.. Åh helvete D; Ohh noo, hur? Var ute med några killkompisar, min mens kom helt utan förvarning, blev en stor (RIKTIGT STOR D: ) jävla fläck (thank god att jag hade svarta kläder) och jag blev helt svimfärdig D: Är glad att ingen fattade vad som hände, berättade för dom tre närmaste och råkade berätta för en till som sen spred det över hela klassen D: 28 mar, 2012 10:07 |
|
Jac
Elev |
Jag vill ha en pojk/flickvän, nån att vara kär i, som det pirrar i magen när den personen ringer, nån att sitta och ha mysigt fika, nån att se på fim med och mysa i soffan, nån att sovaöver hos och gosa i sängen. Klart blir jag glad när mina kompisar ringer men det pirrar inte i magen, det är ju mysigt att se på film med mina kompisar extra om man sitter och gosar medans men det pirrar inte i magen. När jag sover över eller kompisar sover hos mig kan vi ligga och gosa, jag får klara mig med att skeda med Dobby, a free elf och Dracos Tvillingsyster.
28 mar, 2012 10:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Om livmoderhals vaccinet, jag tog det. Det var mina föräldrar som ville det, men jag har inget emot det. Dels har vi en rad med kvinnor som fått cancer i släkten på pappas sida, och ja, jag tror inte svenska staten skulle köpa in ett vaccin om de inte var 110 procent. Det måste vara skönt att lita så mycket på staten. Jag är avundsjuk! 28 mar, 2012 12:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Om livmoderhals vaccinet, jag tog det. Det var mina föräldrar som ville det, men jag har inget emot det. Dels har vi en rad med kvinnor som fått cancer i släkten på pappas sida, och ja, jag tror inte svenska staten skulle köpa in ett vaccin om de inte var 110 procent. Det måste vara skönt att lita så mycket på staten. Jag är avundsjuk! Well, det är regionen här som köpt in vaccinen, och morsan jobbar där så hon har insikt i hur deras beslut fungerar och hon ville att jag skulle ta det och jag litar på henne 28 mar, 2012 12:06 |
|
Anapneo
Elev |
Fast svininfluensan vaccinet sa dom ju var säkert - och det har visat sig att vissa har fått hemska bieffekter utav det..
28 mar, 2012 12:51 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen