Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Ja, definitivt Skrivet av Zendaya: Vi har en bra inställning Skrivet av Borttagen: Exakt! Sedan har ingen en ursäkt att INTE komma. Jag med! Alla måste komma ;; ![]()
21 okt, 2013 16:25 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vi får bjuda in lord Voldemort, våran idol. Skrivet av Miss_Green: Ja, definitivt Skrivet av Zendaya: Vi har en bra inställning Skrivet av Borttagen: Exakt! Sedan har ingen en ursäkt att INTE komma. Jag med! Alla måste komma 21 okt, 2013 16:25 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Zendaya: Ja alla skulle ju komma så han är väl inget undantag Skrivet av Borttagen: Vi får bjuda in lord Voldemort, våran idol. Skrivet av Miss_Green: Ja, definitivt Skrivet av Zendaya: Vi har en bra inställning Skrivet av Borttagen: Exakt! Sedan har ingen en ursäkt att INTE komma. Jag med! Alla måste komma ;; ![]()
21 okt, 2013 16:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Ja, vi ska träffa Voldy. Och vi ska ge honom Dumbledors skägg och hår. Och kanske näsa :3Skrivet av Zendaya: Ja alla skulle ju komma så han är väl inget undantag Skrivet av Borttagen: Vi får bjuda in lord Voldemort, våran idol. Skrivet av Miss_Green: Ja, definitivt Skrivet av Zendaya: Vi har en bra inställning Skrivet av Borttagen: Exakt! Sedan har ingen en ursäkt att INTE komma. Jag med! Alla måste komma 21 okt, 2013 16:30 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: JA Skrivet av Miss_Green: Ja, vi ska träffa Voldy. Och vi ska ge honom Dumbledors skägg och hår. Och kanske näsa :3 Skrivet av Zendaya: Ja alla skulle ju komma så han är väl inget undantag Skrivet av Borttagen: Vi får bjuda in lord Voldemort, våran idol. Skrivet av Miss_Green: Ja, definitivt Skrivet av Zendaya: Vi har en bra inställning Skrivet av Borttagen: Exakt! Sedan har ingen en ursäkt att INTE komma. Jag med! Alla måste komma ;; ![]()
21 okt, 2013 16:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: JA Skrivet av Miss_Green: Ja, vi ska träffa Voldy. Och vi ska ge honom Dumbledors skägg och hår. Och kanske näsa :3 Skrivet av Zendaya: Ja alla skulle ju komma så han är väl inget undantag Skrivet av Borttagen: Vi får bjuda in lord Voldemort, våran idol. Skrivet av Miss_Green: Ja, definitivt Skrivet av Zendaya: Vi har en bra inställning Skrivet av Borttagen: Exakt! Sedan har ingen en ursäkt att INTE komma. Jag med! Alla måste komma 21 okt, 2013 16:32 |
|
Borttagen
|
Finns det någon sån här tråd fast att man har träffar i Göteborg?
21 okt, 2013 17:59 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Borttagen: Finns det någon sån här tråd fast att man har träffar i Göteborg? Tror det finns en tråd/klubb för de i Göteborg! Den heter typ något med Fenixorden tror jag o.o EDIT: Badumdam! I found it ^^ http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=24022&page=#p1608624 ![]()
21 okt, 2013 18:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JosefinFini: Skrivet av Borttagen: Finns det någon sån här tråd fast att man har träffar i Göteborg? Tror det finns en tråd/klubb för de i Göteborg! Den heter typ något med Fenixorden tror jag o.o EDIT: Badumdam! I found it ^^ http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=24022&page=#p1608624 tack 21 okt, 2013 19:11 |
|
Lisen563
Elev |
Jag kan vissa dagar under höstlovet, men min syster kanske hänger med då, Maybe?
21 okt, 2013 21:41 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen