What the...-moments
Forum > Off Topic > What the...-moments
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
27 okt, 2011 19:59 |
|
scarhead
Lärare |
''Matilda är läraren.''
![]() ofc jag blir glad att jag får göra det, men helt plötsligt så behöver man inte göra läxförhören utan ska ropa upp orden på läxorna.... 27 okt, 2011 20:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av leumas vän: Halloween temat försvann precis! >:[ Nä? :c *undra om det är fel på just min dator* 27 okt, 2011 20:03 |
|
expelliarmus
Elev |
Fick tillbaka mitt fysikprov idag, det stod G+! WTF!?
Hur lyckades jag med ett G på ett skitsvårt fysikprov där jag hade missat i princip alla genomgångar och inte ens öppnat boken? Good job Jenglenn! Fast samtidigt blev jag besviken då jag normalt sett är ett VG/MVG-barn...
27 okt, 2011 20:53 |
|
Borttagen
|
En liten kille från förskoleklass kom fram och puttade mig.
Jag: VAFAN!!!LÄGG AV MED DET DÄR!!DU FÅR JU INTE GÖRA SÅ! Kille i paralellklassen: Men kom nu, sluta leka mamma! Jag: VAAAAA? MEN LÄGG AV! Han: ... 27 okt, 2011 21:23 |
|
Borttagen
|
Jag: Palla lektion, kan vi inte spela hänga gubbe eller något istället.
Läraren: Jorå, så länge ni använder ord som är relaterade till ämnet. Jag: O_O Sjukt värt dock, så nu sitter man på internet och spelar, samtidigt som man spelar hänga gubbe istället för att ha en normal lektion. 28 okt, 2011 10:27 |
|
kinshaw
Elev |
Hade världens bästa dröm, om Tom Felton. ♥ känslan när man vaknar upp och det visar sig att det varit en dröm är inte ok :c
![]()
28 okt, 2011 11:42 |
|
Luna 1
Elev |
Dagen då någon du vet att du har sett förut som tydligen är killen i klassens storebror som går i 8 kommer som sitter och väntar på lillebrodern och ser mig och ropar; "HAAAALLÅ WIIILMA!!!" Och man bara.. HUR VET DU MITT NAMN?!
Tumblr.
28 okt, 2011 16:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna 1: Dagen då någon du vet att du har sett förut som tydligen är killen i klassens storebror som går i 8 kommer som sitter och väntar på lillebrodern och ser mig och ropar; "HAAAALLÅ WIIILMA!!!" Och man bara.. HUR VET DU MITT NAMN?! ... Jag blev grymt förvirrad av det där. :c *krama en kudde som tröst* 28 okt, 2011 16:38 |
|
Borttagen
|
haha, när min slöjdlärare klädde ut sig till min musiklärare och tvärt om... Släjdläraren är lååång och mullig och har alltid stora myggarbrallor med hängslen medan musikläraren är tjej och går på kryckor... Såg såå grymt ut när Pirre (slöjdläraren) kom gående med peruk och kryckor och när Elin (Musikläraren) gick med Pirre-stil och jättestora byggarbrallor med hängslen (Y)
28 okt, 2011 23:32 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen