Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vet inte... Dean eller Seamus kanske?
1 okt, 2011 11:16 |
|
CarolineLovegood
Elev |
Neville Longbottom, lätt!
Fast kanske Graup, han är också väldigt gullig. Med lite lektioner blir han rena drömkillen (jätten?)! 1 okt, 2011 11:36 |
|
Borttagen
|
George, love hem a little bit to much..
1 okt, 2011 11:39 |
|
GinnyLover
Elev |
George, för han är så rolig och snygg så klart
Annars är det Harry ofc♥ För han är så snygg och modig 8 maj 2013 ♥ 1 okt, 2011 12:03 |
|
tite
Elev |
Fred eller Krum. annars gärna george, dom e sköna.
Why does the world, as I know it, keep on bringing me down? 1 okt, 2011 12:10 |
|
Zephyra
Elev |
Alltså jag begär inte mycket, en lugn och stabil man som inte utsätter sig för fara hela tiden.. ehh Arthur Weasley kanske?
Mina fotografier: http://itsjustphotos.blogspot.com/ 1 okt, 2011 12:43 |
|
Toonks
Elev |
Fred,George,Sirius eller Remus!
2 okt, 2011 11:07 |
|
Sarza Slytherin
Elev |
Tom Riddle eller Draco
och om jag vore kille: typ Luna eller Bellatrix Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain <3 Min Tumblr 2 okt, 2011 11:13 |
|
f00nt
Elev |
skulle nog bli Remus eller Snape : )
2 okt, 2011 11:23 |
|
Borttagen
|
Neville, har gjort det så många gånger i mina drömmar så det blir det självklara valet för mig.
2 okt, 2011 11:55 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen