Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???

Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???

1 2 3 ... 48 49 50 ... 65 66 67
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag vet inte... Dean eller Seamus kanske?

1 okt, 2011 11:16

CarolineLovegood
Elev

Avatar


Neville Longbottom, lätt!
Fast kanske Graup, han är också väldigt gullig. Med lite lektioner blir han rena drömkillen (jätten?)!

1 okt, 2011 11:36

Borttagen

Avatar


George, love hem a little bit to much..

1 okt, 2011 11:39

GinnyLover
Elev

Avatar


George, för han är så rolig och snygg så klart

Annars är det Harry ofc♥ För han är så snygg och modig

8 maj 2013 ♥

1 okt, 2011 12:03

tite
Elev

Avatar


Fred eller Krum. annars gärna george, dom e sköna.

Why does the world, as I know it, keep on bringing me down?

1 okt, 2011 12:10

Zephyra
Elev

Avatar


Alltså jag begär inte mycket, en lugn och stabil man som inte utsätter sig för fara hela tiden.. ehh Arthur Weasley kanske?

Mina fotografier: http://itsjustphotos.blogspot.com/

1 okt, 2011 12:43

Toonks
Elev

Avatar


Fred,George,Sirius eller Remus!

2 okt, 2011 11:07

Sarza Slytherin
Elev

Avatar


Tom Riddle eller Draco

och om jag vore kille: typ Luna eller Bellatrix

Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain <3 Min Tumblr

2 okt, 2011 11:13

f00nt
Elev

Avatar


skulle nog bli Remus eller Snape : )

2 okt, 2011 11:23

Borttagen

Avatar


Neville, har gjort det så många gånger i mina drömmar så det blir det självklara valet för mig.

2 okt, 2011 11:55

1 2 3 ... 48 49 50 ... 65 66 67

Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???

Du får inte svara på den här tråden.