Divergent (TildeW & Kaninis)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Divergent (TildeW & Kaninis)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
((Tycker att vi borde dela på de karaktärer ingen rollar, alltså att det betyder att du får rolla Eric när du vill och att jag får rolla Peter när jag vill. Det är samma sak med Tris och Christina. Det känns väldigt jobbigt att får höra att man måste skriva som en viss karaktär om man ska fortsätta rolla, och isåfall kunde det ha tagit upp när vi planerade. Tycker själv att man borde få rolla som vem man vill utav de karaktärer som ingen har. Jag gick ju med på att försöka skriva som de andra, men kan bli väldigt svårt då man lägge fokus på den karaktären och tappar då fokuset på sin egna karaktär, som i det här fallet är den viktigaste))
4 mar, 2016 18:14 |
|
Borttagen
|
( sorry men kommer inte gå)
4 mar, 2016 18:15 |
|
TildeW
Elev |
((Och varför inte det om man får fråga? Jag försöker inte peka ut dig som the bad guy om det verkar så, men faktum att jag har försökt känns lite orättvis att du inte gör det))
4 mar, 2016 18:17 |
|
Borttagen
|
( För att jag rollar inte med mig själv)
4 mar, 2016 18:24 |
|
TildeW
Elev |
4 mar, 2016 18:27 |
|
Borttagen
|
( Jag kan inte rolla kärlek om jag rollar båda personerna för det går inte och jag har försökt rolla kärlek då jag har varit båda personerna och det har verkligen inte gått. Jag har försökt men kan inte rolla med mig själv för jag tröttnar tillslut)
4 mar, 2016 18:29 |
|
TildeW
Elev |
4 mar, 2016 18:31 |
|
Borttagen
|
( Men jag kan inte rolla med mig själv det går bara inte)
4 mar, 2016 18:33 |
|
TildeW
Elev |
((Men asså, om jag nu måste skriva som Eric. Blir inte det lite orättvist då jag får typ rolla som två, med tanke på att Esme förmodligen kommer spendera tid mer Eric))
4 mar, 2016 18:45 |
|
Borttagen
|
( Men jag rollar ju Peter så att det blir att jag också rollar som två)
4 mar, 2016 18:46 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Divergent (TildeW & Kaninis)
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen