the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
Sai gick till ett rum som inte användes Sakura gick in med Tamotsu. Sai låste dörren och såg på sina syskon.
" Du dog ju " sa Sakura och såg på Sai.
" jag blev ett spöke " sa Sai som själv var cockad.
11 nov, 2015 23:09
|
|
Borttagen
|
Tamotsu skakade på huvudet lite grann.
"Juste ni alla kommer vara i stor fara. Mamma har redan tagit över mosters kontor" sa Tamotsu nervöst.
11 nov, 2015 23:11
|
|
Borttagen
|
" Åh toppen vänta va moster Novas kontor?" Frågade Sai chockat. Sakura nickade hon såg på sin bror om hon ändå kunde döda fler
" Åh hon har dödat tillräckligt med folk " sa Sai han gissade på att syskonen inte visste exakt hur han dog.
11 nov, 2015 23:15
|
|
Borttagen
|
"vi är lite nervösa över att hon kanske kommer döda Cisco" sa Tamotsu lite lågt.
11 nov, 2015 23:17
|
|
Borttagen
|
" Hon får inte göra det " sa Sai och tog upp mobilen och smsade alla varelser att komma till det hemliga rummet han var i och han skrev ochså att det var krismöte.
" Vem är Cisco ?" Frågade Sai sen han hade dött före Morgana anställde Cisco.
11 nov, 2015 23:21
|
|
Borttagen
|
"låt oss säga att han är en rolig vän...fast Morgana ser nog honom mer som en slav" sa Tamotsu och suckade.
11 nov, 2015 23:26
|
|
Borttagen
|
" Åh okey " sa Sai och log snart knakade det på dörren han släppte in Merina. Merina såg mistänksamt mot Tamotsu och Sakura.
" Merina det här är mina härliga syskon Tamotsu och Sakura " sa Sai
" där ser man ert spöke kan ha syskon " sa Merina
" Väldigt roligt du är väll inte arg för att jag besökte ditt rum i natt va ?" Frågade Sai och log.
" Nej då nej då " sa Merina ironisk och önskade att hon kunde slå till Sai.
11 nov, 2015 23:31
|
|
Borttagen
|
Yukiko kom in i rummet hon vart också lite misstänksam när hon såg Sai's syskon.
"så um vilka är de?" frågade Yukiko lite osäkert.
12 nov, 2015 07:06
|
|
Borttagen
|
" Jag berättar när alla är här Sötnos vill inte upprepa mig " sa Sai. Isac kom surt in i rummet han hade bråkat med några elever.
12 nov, 2015 08:36
|
|
Borttagen
|
Det dröjde inte länge förrns alla var samlade.
"Okej nu är alla här " sa Yukiko och la armarna i kors.
12 nov, 2015 09:46
|
Du får inte svara på den här tråden.