Good vs Bad (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Good vs Bad (prs)
|
Borttagen
|
"Säg mig vem var den där högljudda mannen?" frågade Mina nyfiket.
29 okt, 2015 21:48
|
|
Borttagen
|
" Ingen bara min pappa " sa Terry Mirta såg chockat på Terry.
29 okt, 2015 21:49
|
|
Borttagen
|
"Varför vill han ha 12 personer?" frågade Mina osäkert.
29 okt, 2015 21:50
|
|
Borttagen
|
" För att det är 12 personer födda varje månad dag 15 " sa Terry och suckade.
29 okt, 2015 21:58
|
|
Borttagen
|
Mina såg mot Mirta sedan mot Terry.
"jag säger det här nu. Om du vill så kan du gå och göra som din far säger. Men i såfall måste du lämna teamet för alltid" sa Mina allvarligt.
29 okt, 2015 22:00
|
|
Borttagen
|
" Om du säger det så har ju inget val om jag inte gör det " sa Terry
" Låter mer som lämna gruppen eller dö " sa Terry innan han lämnade huset. Han visste vad hans pappa kunde göra mot honom.
29 okt, 2015 22:02
|
|
Borttagen
|
Mina suckade lite grann och såg mot Mirta.
"ja då var vi en mindre i gruppen" sa Mina
29 okt, 2015 22:04
|
|
Borttagen
|
" Ja det är vi " sa Mirta och undrade om 4 skulle fungera.
29 okt, 2015 22:05
|
|
Borttagen
|
Mina gick tillbaka till sitt rum.
29 okt, 2015 22:07
|
|
Borttagen
|
Terry suckade toppen likabra att återvända hem men han måste fånga en person först för att ens få komma hem utan stryk. Han suckde och tog upp första papperet
" Hm nu ska vi se " mumlade Terry.
29 okt, 2015 22:10
|
Du får inte svara på den här tråden.