Privat mellan Ripadal och J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Privat mellan Ripadal och J_J
|
Borttagen
|
Yami flinade och sa.
- Jag gillar dig Lola.....märks inte det?
Han flinade och rodnade.
5 okt, 2015 19:46
|
|
Borttagen
|
Lola kolalde på honom och minnen blev allvarlig direkt och sant kom ett leende
-ärligt?
frågade hon osälert nu
5 okt, 2015 19:48
|
|
Borttagen
|
Yami såg på henne och flinade trotsigt innan han sa.
- Jag menar det jag säger Lola.
5 okt, 2015 19:49
|
|
Borttagen
|
lola log till
-gillar dig med
sa hon nu ärlgit och man såg på henen att hon menade det
5 okt, 2015 19:49
|
|
Borttagen
|
Yami log och rodnade.
Han såg på henne och sa.
- Gör du verkligen det?
5 okt, 2015 20:00
|
|
Borttagen
|
Lola kolalde på honom
-ja jag gör det ch jag e älrig
sa hon nu till hoom o log lite
5 okt, 2015 20:00
|
|
Borttagen
|
Yam flinade och reste sig upp med hjälp av kryckorna och hoppade fram till henne och la sin hand mot hennes kind och sa.
- Hur länge....har du gjort det?
5 okt, 2015 20:02
|
|
Borttagen
|
Lola känd ehans värme koma på hennes kind
-Vet inte kan inte rökna det. typ dagar inna jag fixade fram mamams recept till digs
a hno
5 okt, 2015 20:04
|
|
Borttagen
|
Yami log och sa.
- Jag har haft känslor för dig ett tag nu också Lola.
Jag har bara haft svårt att erkänna dem.....
5 okt, 2015 20:08
|
|
Borttagen
|
Loal log till
-trodde du typ hatade mig
sa hpn ärlgit
5 okt, 2015 20:11
|
Du får inte svara på den här tråden.