Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ometrixen är tillbaka (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

1 2 3 ... 48 49 50 ... 68 69 70
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Tja vi äter det ni skulle kalla för Sushi minus de där vita fröna vad det nu är för något" sa Flair.

16 sep, 2015 19:01

Borttagen

Avatar


" Okej kan testa sushi men tveksam om Annan fisk " sa
Caleb.

16 sep, 2015 19:02

Borttagen

Avatar


"ja jag tvivlar på att du vill äta fisken hel" sa Flair.
De var nu framme vid matstället.
Stället hade musik & en bra servis.
"Om du vill så kan du få äta mat nu. Jag bjuder" sa Flair.

16 sep, 2015 19:05

Borttagen

Avatar


" Gärna är rätt hungrig " sa Caleb och log han trivdes med styr vara med Flair.

16 sep, 2015 19:06

Borttagen

Avatar


Flair log & gick in i restaurangen. Hon satte sig vid ett ledigt bord & log lite grann.

16 sep, 2015 19:08

Borttagen

Avatar


Caleb satte sig mitt emot och såg sig omkring på resturangen.

16 sep, 2015 19:09

Borttagen

Avatar


"Rätt mycket folk här idag så det kommer ta lite längre tid" sa Flair med en liten besviken suck.

16 sep, 2015 19:10

Borttagen

Avatar


" Okej men det är lungt för mig är van vid att vänta på resturanger på jorden " sa Caleb och log.

16 sep, 2015 19:12

Borttagen

Avatar


"Jag är rätt intresserad i din planet. Skulle du kunna berätta lite saker om den?" frågade Flair nyfiket.

16 sep, 2015 19:12

Borttagen

Avatar


Caleb berättade om jorden han berättade om olika länder och det krig som fanns i olika länder.

16 sep, 2015 19:15

1 2 3 ... 48 49 50 ... 68 69 70

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

Du får inte svara på den här tråden.