Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
"Tja vi äter det ni skulle kalla för Sushi minus de där vita fröna vad det nu är för något" sa Flair.
16 sep, 2015 19:01
|
|
Borttagen
|
" Okej kan testa sushi men tveksam om Annan fisk " sa
Caleb.
16 sep, 2015 19:02
|
|
Borttagen
|
"ja jag tvivlar på att du vill äta fisken hel" sa Flair.
De var nu framme vid matstället.
Stället hade musik & en bra servis.
"Om du vill så kan du få äta mat nu. Jag bjuder" sa Flair.
16 sep, 2015 19:05
|
|
Borttagen
|
" Gärna är rätt hungrig " sa Caleb och log han trivdes med styr vara med Flair.
16 sep, 2015 19:06
|
|
Borttagen
|
Flair log & gick in i restaurangen. Hon satte sig vid ett ledigt bord & log lite grann.
16 sep, 2015 19:08
|
|
Borttagen
|
Caleb satte sig mitt emot och såg sig omkring på resturangen.
16 sep, 2015 19:09
|
|
Borttagen
|
"Rätt mycket folk här idag så det kommer ta lite längre tid" sa Flair med en liten besviken suck.
16 sep, 2015 19:10
|
|
Borttagen
|
" Okej men det är lungt för mig är van vid att vänta på resturanger på jorden " sa Caleb och log.
16 sep, 2015 19:12
|
|
Borttagen
|
"Jag är rätt intresserad i din planet. Skulle du kunna berätta lite saker om den?" frågade Flair nyfiket.
16 sep, 2015 19:12
|
|
Borttagen
|
Caleb berättade om jorden han berättade om olika länder och det krig som fanns i olika länder.
16 sep, 2015 19:15
|
Du får inte svara på den här tråden.