ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(fixa vad? #trög)
Joey Jag tittar rakt in i hennes ögon. Tänk att detta är samma tjej som jag mötte för tre dagar sen som lärde mig spela gitarr. "Mer än gärna." Säger jag utan att tveka. 17 aug, 2015 21:16 |
|
Borttagen
|
Will
Jag vaknar i ett ryck i en sjukhussäng. "VAR HAR NI GJORT AV MINA VÄNNER?!" Skriker jag argt. 17 aug, 2015 21:18 |
|
Borttagen
|
(Får inte bli för romantic xD)
Gwen Det börjar regna mer och vi skyndar in under ett tak. Jag drar in röken och blåser ut den igen i en perfekt rökring. "Gud vad fel det här blev, eller hur? Vi börjar en ny skola och alla har precis lärt känna varandra, och nu hittar vi lik och hamnar i häktet och får åka ambulans." Jag suckar. "Alltså, jag ville bara att det skulle bli ett bra år! Och så hamnar jag mitt i skiten, precis som vanligt." 17 aug, 2015 21:23 |
|
Borttagen
|
Joey
Jag suckar och tittar på Gwen. "Du är inte död än" Säger jag. "Det är iallafall bra." Jag tittar ut på vägen framför oss och står tyst ett tag. "Gwen, jag har en helighet jag måste berätta." (MIHIHI SKA SOVA NU SÅ NI FÅR VETA HEMLIGHETEN IMORRON! :3) 17 aug, 2015 21:28
Detta inlägg ändrades senast 2015-08-17 kl. 21:31
|
|
Kaylin
Elev |
Kayla
"Will! Jag är här! De andra fick inte komma in... Inte jag heller... De är hemma." När jag sa ordet "hemma" knäcktes något inom mig. Jag känner att jag gråter när något blött trillar för kinden. "Mår du bra?" Frågar jag Will." Skulle du kunna gå från sjukhuset?" Jag tar upp mobilen. Gwen. Hej gwen!.." Säger jag. Go Fuck yourself you damn cereal 17 aug, 2015 21:30
Detta inlägg ändrades senast 2015-08-17 kl. 21:31
|
|
Borttagen
|
Will
"Ditt läge är stabilt, du ska nu tas till polisen för förhör!" Säger en läkare bryskt. "JAG SKA INTE NÅGON STANS!" Skriker jag. 17 aug, 2015 21:30 |
|
Borttagen
|
Gwen
"Nej. Det ser inte ut så. Vad då?" 17 aug, 2015 21:30 |
|
Kaylin
Elev |
(Sorry, skrev samtidigt...)
Go Fuck yourself you damn cereal 17 aug, 2015 21:31 |
|
Borttagen
|
( Lugnt
17 aug, 2015 21:32 |
|
Kaylin
Elev |
(Ceczan04 kan Kayla vara på sjukhuset med dig??)
Go Fuck yourself you damn cereal 17 aug, 2015 21:34 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen