Melody - Paulina
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Melody - Paulina
|
Borttagen
|
Halil vände sig om och gick.
23 mar, 2015 20:43
|
|
Borttagen
|
Jag vände mig om mot Hannes.
" förlåt" sa jag tyst.
23 mar, 2015 20:44
|
|
Borttagen
|
"Det spelar ändå ingen roll", suckade jag.
23 mar, 2015 20:45
|
|
Borttagen
|
" Jag borde aldrig ha föreslagit det" sa jag och kände tårarna hotade att komma.
23 mar, 2015 20:45
|
|
Borttagen
|
"Jag menar, det spelar ingen roll om vi blir upptäckta", mumlade jag.
23 mar, 2015 20:47
|
|
Borttagen
|
" Så det spelar ingen roll om vi blir avstängda?" Frågade jag.
23 mar, 2015 20:47
|
|
Borttagen
|
"Det här betyder ju ändå inget för dig."
23 mar, 2015 20:48
|
|
Borttagen
|
" Vad menar du med det?" Frågade jag och la armarna i kors.
23 mar, 2015 20:49
|
|
Borttagen
|
"Jag betyder inget för dig."
23 mar, 2015 20:50
|
|
Borttagen
|
" Att få vara med dig betyder visst något" sa jag argt.
23 mar, 2015 20:50
|
Du får inte svara på den här tråden.