Narry - privat rollspel <3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Narry - privat rollspel <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Är du fortfarande hungrig?"
19 nov, 2014 12:08 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 12:09 |
|
Borttagen
|
"Okej" ler jag svagt och vänder mitt huvud in mot hans hals, och kysser honom lätt.
19 nov, 2014 12:10 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 12:11 |
|
Borttagen
|
(Niall xD xD ♥)
Jag släpper honom och backar lite, men typ pyttelite bara. 19 nov, 2014 12:12 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 12:15 |
|
Borttagen
|
Jag ler tillbaka mot honom, innan jag biter på hans näsa.
19 nov, 2014 12:16 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 12:16 |
|
Borttagen
|
"Biter din näsa" skrattar jag.
19 nov, 2014 12:17 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 12:17 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen