Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs Singwithice och Queen Boo

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Singwithice och Queen Boo

1 2 3 ... 48 49 50
Användare Inlägg
Queen Boo
Elev

Avatar


Jag går in i klassrummet

jag är jättecoolig älska mig plz

8 apr, 2014 17:08

Borttagen

Avatar


Jag lyssnar lite på alla andra, en förstaårselev har en lektion som börjar om fem minuter och har glömt sina böcker.

8 apr, 2014 18:39

Queen Boo
Elev

Avatar


Professorn tittar på mig och ser såren i min hud. "Miss Devil, jag tycker att du ska vila resten av lektionen, gå till ditt uppehållsrum. Du är ju redan klar med brygden" säger han. Jag suckar men nickar.

jag är jättecoolig älska mig plz

8 apr, 2014 18:51

Borttagen

Avatar


Jag skrattar lite grann tyst, jag kommer ihåg första gången jag hade ont om tid och inte kunde lösa gåtan.

8 apr, 2014 22:26

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag går ut igen

jag är jättecoolig älska mig plz

9 apr, 2014 18:06

Borttagen

Avatar


Jag hör eleven klaga igen.

9 apr, 2014 22:46

Queen Boo
Elev

Avatar


Men inte till uppehållsrummet

jag är jättecoolig älska mig plz

9 apr, 2014 23:06

Borttagen

Avatar


Jag ser på klockan, en timme sen slutar trollsdryckslektionen.

13 apr, 2014 22:12

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag går genom korridorerna

jag är jättecoolig älska mig plz

14 apr, 2014 09:02

Borttagen

Avatar


Jag funderar på vad jag kan göra under tiden.

15 apr, 2014 05:45

1 2 3 ... 48 49 50

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Singwithice och Queen Boo

Du får inte svara på den här tråden.