Prs Singwithice och Queen Boo
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Singwithice och Queen Boo
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag går in i klassrummet
jag är jättecoolig älska mig plz 8 apr, 2014 17:08 |
|
Borttagen
|
Jag lyssnar lite på alla andra, en förstaårselev har en lektion som börjar om fem minuter och har glömt sina böcker.
8 apr, 2014 18:39 |
|
Queen Boo
Elev |
Professorn tittar på mig och ser såren i min hud. "Miss Devil, jag tycker att du ska vila resten av lektionen, gå till ditt uppehållsrum. Du är ju redan klar med brygden" säger han. Jag suckar men nickar.
jag är jättecoolig älska mig plz 8 apr, 2014 18:51 |
|
Borttagen
|
Jag skrattar lite grann tyst, jag kommer ihåg första gången jag hade ont om tid och inte kunde lösa gåtan.
8 apr, 2014 22:26 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag går ut igen
jag är jättecoolig älska mig plz 9 apr, 2014 18:06 |
|
Borttagen
|
Jag hör eleven klaga igen.
9 apr, 2014 22:46 |
|
Queen Boo
Elev |
Men inte till uppehållsrummet
jag är jättecoolig älska mig plz 9 apr, 2014 23:06 |
|
Borttagen
|
Jag ser på klockan, en timme sen slutar trollsdryckslektionen.
13 apr, 2014 22:12 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag går genom korridorerna
jag är jättecoolig älska mig plz 14 apr, 2014 09:02 |
|
Borttagen
|
Jag funderar på vad jag kan göra under tiden.
15 apr, 2014 05:45 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen