Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
- Me Brian! Säg! Bedjar jag.
18 nov, 2013 22:27
|
|
Borttagen
|
"Gå", jag stönar till. Bara.Inte.Börja.Gråta
18 nov, 2013 22:28
|
|
Borttagen
|
Jag ser sårat på Brian.
- Men...Börjar jag ynkligt. Det sticker lite i hjärtat när jag ledset går iväg.
18 nov, 2013 22:31
|
|
Borttagen
|
Jag blundar för att tvinga iväg tårarna, förgäves.
Hur kan de missa det? Hur kan jag vara den ända som vet? Och alla killarna? Och antagligen Tess?
18 nov, 2013 22:34
|
|
Borttagen
|
Jag suckar tungt. Jag vill veta vad det är Cornelia skulle märka.
18 nov, 2013 22:35
|
|
Borttagen
|
Tur att Sam, Ted och Max kommer hålla sig till min plan...
18 nov, 2013 22:37
|
|
Borttagen
|
18 nov, 2013 22:39
|
|
Borttagen
|
Jag somnar efter lite mer äcklig vätska
18 nov, 2013 23:13
|
|
Borttagen
|
18 nov, 2013 23:15
|
|
Borttagen
|
18 nov, 2013 23:15
|
Du får inte svara på den här tråden.