Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
''varför är du otrogen'' sa jag i mörk ton
8 aug, 2013 13:53 |
|
Borttagen
|
" Kom med!" Skrek jag och drog med Luke till sjukhusflygeln
8 aug, 2013 13:54 |
|
Borttagen
|
kolla'' skrek jag till luke och pekade på lilja
8 aug, 2013 14:11 |
|
Borttagen
|
" Din tjej ville ta livet av sig!" Skrek jag
8 aug, 2013 14:12 |
|
Borttagen
|
''skärp dig'' skrek jag
''förresten varför juckade du lilja igår om du var ortogen'', sa jag argt 8 aug, 2013 14:14 |
|
KajsaRC2001
Elev |
8 aug, 2013 14:15 |
|
Borttagen
|
Luke satte sig ner brevid Lilja
Jag gick in i sällskapsrummet 8 aug, 2013 14:15 |
|
Borttagen
|
jag följde efter kelly, sedan hånglade jag en lång stund med kelly
8 aug, 2013 14:16 |
|
Borttagen
|
" Jag vill inte, du är också otrogen!" Skrek jag och gick och la mig
8 aug, 2013 14:17 |
|
Borttagen
|
Madam pomfrey gick fram till Luke.
"Känner ni Lilja?,frågade hon 8 aug, 2013 14:18 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen