(Prs) Mily och Niela
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Mily och Niela
|
Borttagen
|
19 jun, 2013 21:28
|
|
Borttagen
|
Ben verkade tycka att det var en lek
nä nu fixar jag det här sa Ben
Viktor tänkte gå til anfall
19 jun, 2013 21:31
|
|
Borttagen
|
Mark tog tag i viktor
" Och ta inte det här som en lek sa Mark till Ben med alvarig röst
19 jun, 2013 21:35
|
|
Borttagen
|
Ben suckade men lyckades göra en stor blå cirkel omkring Viktor. viktor svimmade av
så när han vaknar blir han normal sa Ben
19 jun, 2013 21:42
|
|
Borttagen
|
19 jun, 2013 21:42
|
|
Borttagen
|
då så resten får ni klara av själv sa Ben & log
19 jun, 2013 21:43
|
|
Borttagen
|
Mark log tillbaka mot Ben
19 jun, 2013 21:44
|
|
Borttagen
|
nej nu måste jag gå sa Ben & sprang i väg
19 jun, 2013 21:45
|
|
Borttagen
|
" Det där är att sprina sa Mark efter honom
19 jun, 2013 21:47
|
|
Borttagen
|
Ben skrattade & sprang vidare
19 jun, 2013 22:14
|
Du får inte svara på den här tråden.