Rollspel med Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel med Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Neville log
14 maj, 2013 19:07 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Jag måste tillbaka..men det är kul att veta att du kommer ihåg oss, Neville." säger Harry glatt och går iväg
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 14 maj, 2013 19:08 |
|
Borttagen
|
neville log och han hade nu behandlingstid
14 maj, 2013 19:11 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
Harry var nu på Grimmaul place och renoverar Familjen Blacks gamla hus som Sirius lämnade till honom.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 14 maj, 2013 19:14 |
|
Borttagen
|
Neville behanlades
14 maj, 2013 19:19 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
några dagar senare så var alla vännerna på St.Mungos för att träffa Neville.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 14 maj, 2013 19:23 |
|
Borttagen
|
neville var på bättringsvägen men det fanns mycket kvar
14 maj, 2013 19:25 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
Hermione sitter och är med honom nästan varje dag.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 14 maj, 2013 20:42 |
|
Borttagen
|
neville åt sin medecin
14 maj, 2013 20:45 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Så , hur mår du?" frågar hon
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 14 maj, 2013 20:45 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel med Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen