Vad har du för färg på strumporna?
Forum > Off Topic > Vad har du för färg på strumporna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyOlivia
Elev |
23 sep, 2011 18:31 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gråa med rosa rosor. BLAHAA, tyckte först du skrev 'Gråa med rosa trosor' Själv har jag några grå/vit/blåa tjocka saker som skyddar mina sjuka små fötter mot kyla.. ♏︎ 23 sep, 2011 18:34 |
|
Enchanted
Elev |
I´m badass as usual och går barfota
23 sep, 2011 18:38 |
|
tyri
Elev |
23 sep, 2011 18:43 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Det hade jag igår!!! Fast då var det en rosa och en svart men endå 23 sep, 2011 18:46 |
|
Borttagen
|
Vita, som inte är så vita längre... ehe..
23 sep, 2011 18:48 |
|
Ginnyy
Elev |
28 sep, 2011 21:13 |
|
Enchanted
Elev |
lol, jag är barfota som vanligt x) På något sett tappar jag mina strumpor varje gång jag kommer hem
28 sep, 2011 21:15 |
|
Celebikai
Elev |
28 sep, 2011 21:17 |
|
grodan-boll
Elev |
28 sep, 2011 21:27 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen