PRS(AlexZz och Jessica Tonks)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS(AlexZz och Jessica Tonks)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Mia nickar. "Det blir bra, vi ska väl åka ett tag nu". Hon reste sig upp och sköt in stolen innan hon började gå mot lobbyn. Hon hade inga planer på springnota. "Vi har inget däruppe va?" frågade hon och tänkte på deras rum.
7 jul, 2013 09:42 |
|
AlexZz
Elev |
"Nej, jag lämnade åtminstone inget." Möjligtvis för att han sov med alla sina attiraljer förutom skor som han nu har på fötterna ändå. "Du kan gå och kolla om du vill, jag kan betala under tiden." Säger Benjamin med en axelryckning och drar fram plånboken för att gå och betala.
. .
8 jul, 2013 01:02 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Nej, jag hade bara med mig det här" sa Mia och gjorde en gest mot kläderna hon bar. Hon följde efter honom mot lobbyn. Hon undrade vart de skulle fortsätta nu..och vad de skulle göra när de kommit fram, skaffa jobb? Hus? Eller vad? Skulle de göra det tillsammans?
8 jul, 2013 14:22 |
|
AlexZz
Elev |
Benjamin betalar och ger nyckeln till den idag unga kvinna som står bakom disken. Hon tackar och hoppas de haft det bra med ett falskt leende på läpparna, Benjamin tyckte inte om leendet av den anledning att det är falskt också. Benjamin går ut till bilen och öppnar bakluckan för att kolla vad de har.
. .
9 jul, 2013 15:12 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mia studerade kvinnan, hon tyckte bättre om mannen som stått där bakom, han hade verkat trevligare. Hon följde sedan med Benjamin ut och tittade över axeln på honom.
"Titta! Där är ju några kläder" sa hon glatt och drog ut ett par byxor och en t-shirt som visserligen var för killar, men inte allt för stora för henne.
9 jul, 2013 15:31 |
|
AlexZz
Elev |
"Super." Säger Benjamin. "Du kan byta om i bilen om du vill, jag står lite längre bort." Säger Benjamin och tar uppvisande ett steg bort, han kommer ju gå längre bort men liksom... bara om hon säger det.
. .
9 jul, 2013 21:44 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mia nickade. Hon såg på honom då han klev bort och hon gick in i bilen. Efter att ha försäkrat sig att han stod med ryggen mot henne och ingen gick förbi så drog hon snabbt av sig sin klänning och satte på byxorna och tröjan.
Mia kom ut igen. "Sådär ja...". Hon såg mycket bekvämare och muntrare ut i de nya kläderna.
9 jul, 2013 21:48 |
|
AlexZz
Elev |
Benjamin tittar lite obekvämt bort från bilen men kan ändå inte låta bli sin tanke på att snegla bakåt. Han skjuter kvickt bort den, men ändå.
"Ska vi åka då?" Frågar Benjamin med ett leende. . .
9 jul, 2013 22:18 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mia log och nickade. Hon hoppades verkligen att Benjamin tittat bort...Hon satte sig i framsätet och väntade på Benjamin. "Vad ska vi göra när vi kommer fram till vårt mål förresten?" frågade Hon.
10 jul, 2013 09:55 |
|
AlexZz
Elev |
"Jag har ingen aning." Svarar Benjamin och sätter sig i bilen samtidigt som han skäms både för sin planering och sina tankar, ärligt talat han är... gud vad han är irriterande lik de "elaka" killarna i B-filmer som bara tänker på tjejer och massa annat.
. .
10 jul, 2013 22:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen