Twilight [Privat]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twilight [Privat]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
-smärtan! Snälla! Hjälp!
6 mar, 2013 18:33 |
|
Queen Boo
Elev |
''bella, ta det lungt'' säger jag och öppnar fönstret. Jag hoppar ut och börjar springa mot mitt hus. Maåte hitta Carlisle
jag är jättecoolig älska mig plz 6 mar, 2013 18:34 |
|
Borttagen
|
Jag börjar stöna plågsamt.
-aj! Smärta! Kan...inte..kontrollera mig så länge till! Ögonen blir sakta röda 6 mar, 2013 18:44 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag springer in i huset. ''Carlisle, kom!'' skrike jag. Han kommer och vi börjar springa mot Bellas hus igen.
jag är jättecoolig älska mig plz 6 mar, 2013 18:46 |
|
Borttagen
|
Mina ögon har fått sin röda färg, men det är ändå mycket kvar.
-måste..ha...blod! Jag sliter av mig bandaget. Men stönandet och smärtan forsätter. -aaaaj! Smärta! 6 mar, 2013 18:49 |
|
Queen Boo
Elev |
Carlisle springer in i badrummet och jag stirrar på Bella. Hennes ögon ä röda. Carlisle rusar mot henne
jag är jättecoolig älska mig plz 6 mar, 2013 19:18 |
|
Borttagen
|
-smärta! Måste! Ha! Blod!
6 mar, 2013 19:18 |
|
Queen Boo
Elev |
Han böjer sig fram och det ser ut som om han kysser hennes hals, men jag vet att han suger ut giftet
jag är jättecoolig älska mig plz 6 mar, 2013 19:20 |
|
Borttagen
|
-aaj! Behöver...!
Ögonen får sakta tillbaka sin bruna färg, jag lägger huvet åt sidan, handen lägger jag nr en sista gång innan ögonen stängs. (Av trötthet) 6 mar, 2013 19:22 |
|
Queen Boo
Elev |
Carlsle backar och fångar Bella nä hon faller.
jag är jättecoolig älska mig plz 6 mar, 2013 19:23 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen