Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Twilight [Privat]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twilight [Privat]

1 2 3 ... 48 49 50 ... 72 73 74
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


-smärtan! Snälla! Hjälp!

6 mar, 2013 18:33

Queen Boo
Elev

Avatar


''bella, ta det lungt'' säger jag och öppnar fönstret. Jag hoppar ut och börjar springa mot mitt hus. Maåte hitta Carlisle

jag är jättecoolig älska mig plz

6 mar, 2013 18:34

Borttagen

Avatar


Jag börjar stöna plågsamt.
-aj! Smärta! Kan...inte..kontrollera mig så länge till!
Ögonen blir sakta röda

6 mar, 2013 18:44

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag springer in i huset. ''Carlisle, kom!'' skrike jag. Han kommer och vi börjar springa mot Bellas hus igen.

jag är jättecoolig älska mig plz

6 mar, 2013 18:46

Borttagen

Avatar


Mina ögon har fått sin röda färg, men det är ändå mycket kvar.
-måste..ha...blod!
Jag sliter av mig bandaget.
Men stönandet och smärtan forsätter.
-aaaaj! Smärta!

6 mar, 2013 18:49

Queen Boo
Elev

Avatar


Carlisle springer in i badrummet och jag stirrar på Bella. Hennes ögon ä röda. Carlisle rusar mot henne

jag är jättecoolig älska mig plz

6 mar, 2013 19:18

Borttagen

Avatar


-smärta! Måste! Ha! Blod!

6 mar, 2013 19:18

Queen Boo
Elev

Avatar


Han böjer sig fram och det ser ut som om han kysser hennes hals, men jag vet att han suger ut giftet

jag är jättecoolig älska mig plz

6 mar, 2013 19:20

Borttagen

Avatar


-aaj! Behöver...!
Ögonen får sakta tillbaka sin bruna färg, jag lägger huvet åt sidan, handen lägger jag nr en sista gång innan ögonen stängs. (Av trötthet)

6 mar, 2013 19:22

Queen Boo
Elev

Avatar


Carlsle backar och fångar Bella nä hon faller.

jag är jättecoolig älska mig plz

6 mar, 2013 19:23

1 2 3 ... 48 49 50 ... 72 73 74

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twilight [Privat]

Du får inte svara på den här tråden.