Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!
Forum > Mugglarportalen > Kolla hit! Uppe hela natten med Mugglis!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Okej, vill bara höra någon skratta så det fick bli det här.
29 dec, 2012 01:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Tack... typ ;PSkrivet av Borttagen: Jag har gjort dessa saker under tiden då min dator fick vila: - Klippa naglarna - Smörja in händerna med handkräm - Fila naglarna - Måla naglarna - Måla - Göra en trolldryck - Göra en Harry Potter hylla - Sortera alla mina böcker i serier JAPP Ambitiöst!! Just nu ligger jag och läser Jane Eyre! Jag behövde ändå göra det, och när passar bättre än när man inte riktigt vet vad man ska göra? =D Mina naglar btw: ![]() 29 dec, 2012 01:47 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Tack... typ ;PSkrivet av Borttagen: Jag har gjort dessa saker under tiden då min dator fick vila: - Klippa naglarna - Smörja in händerna med handkräm - Fila naglarna - Måla naglarna - Måla - Göra en trolldryck - Göra en Harry Potter hylla - Sortera alla mina böcker i serier JAPP Ambitiöst!! Just nu ligger jag och läser Jane Eyre! Jag behövde ändå göra det, och när passar bättre än när man inte riktigt vet vad man ska göra? =D Mina naglar btw: SNYGGT!! =D haha, ååh vad trött jag är XD =) - just like themarauder 29 dec, 2012 01:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av themarauder: Tack c:Skrivet av Borttagen: Skrivet av themarauder: Tack... typ ;PSkrivet av Borttagen: Jag har gjort dessa saker under tiden då min dator fick vila: - Klippa naglarna - Smörja in händerna med handkräm - Fila naglarna - Måla naglarna - Måla - Göra en trolldryck - Göra en Harry Potter hylla - Sortera alla mina böcker i serier JAPP Ambitiöst!! Just nu ligger jag och läser Jane Eyre! Jag behövde ändå göra det, och när passar bättre än när man inte riktigt vet vad man ska göra? =D Mina naglar btw: SNYGGT!! =D haha, ååh vad trött jag är XD Jag är inte alls trött, faktiskt =D 29 dec, 2012 01:56 |
|
Borttagen
|
Vågar inte kolla!
29 dec, 2012 01:56 |
|
OliverPhelps
Elev |
29 dec, 2012 02:04 |
|
Borttagen
|
Är man onormal om man är nio och är uppe till fem på morgonen?
Bara undrade liksom, eftersom att jag var nio förra året och var uppe tll fem på morgonen 29 dec, 2012 02:05 |
|
LauraE
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är man onormal om man är nio och är uppe till fem på morgonen? Bara undrade liksom, eftersom att jag var nio förra året och var uppe tll fem på morgonen Jösses, är du tio år och stavar sådär bra? Mitt hopp för framtiden har återväckts. ♥
Tumblr: http://lauradobby.tumblr.com/
29 dec, 2012 02:06 |
|
Borttagen
|
29 dec, 2012 02:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LauraE: Tack! ♥Skrivet av Borttagen: Är man onormal om man är nio och är uppe till fem på morgonen? Bara undrade liksom, eftersom att jag var nio förra året och var uppe tll fem på morgonen Jösses, är du tio år och stavar sådär bra? Mitt hopp för framtiden har återväckts. ♥ Det är inte alltid man får höra att man stavar bra 29 dec, 2012 02:07 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen