Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MissLollo
Elev |
Hade antagligen berott på vilket år och elevhem jag gick i.... Men antagligen Hermionie, Ron och Harry (Om de vill släppa in mig i sitt gäng) och Luna, Neville, Ginny, Parvati, Lavender....
SHIIT det var många
11 jul, 2012 09:28 |
|
Borttagen
|
Luna och ginny,de skulle nog släppa in mig i sitt gäng,men så är jag ju inte född då så vi säger att jag och dominiq skulle bli bra vänner
11 jul, 2012 10:52 |
|
Borttagen
|
11/7
Hermione 11 jul, 2012 11:15 |
|
Borttagen
|
11/7
Eh, Harry, Ron och Hermione tror jag det bror på lite. 11 jul, 2012 11:58 |
|
fiaelovegood
Elev |
Luna helt klart! aldrig en tråkig stund
![]() 11 jul, 2012 12:17 |
|
Ladusvalan
Elev |
Svar på frågan för 11/7:
Jag skulle nog helst vilja vara kompis med Luna eller Hermione. I och för sig kanske Luna skulle vara lite för skruvad för att jag skulle kunna bli extremt nära vän med henne, men jag hoppas att det bara är en av mina fördomar. 11 jul, 2012 12:38 |
|
Hannahamanda
Elev |
11/7
jag skulle helst vara vän med hermione tror jag 11 jul, 2012 12:52 |
|
Dream
Elev |
11/7
Jag skulle väldigt gärna vilja vara vän med Luna, hon skulle nog kunna ta bort den blyga sidan av mig och göra mig mer "framåt", men jag vet inte om en vänskap med henne skulle fungera i längden... Hermione skulle också vara något av en bra vän för mig, tror jag, vi är i alla fall inte extremt olika. Fred eller George också, haha, det skulle vara fett kul, även om de inte skulle tycka att det var så kul att vara med mig, tråkig som jag är xD Nej, jag säger nog Hermione, nej Luna... Okej, jag kan inte bestämma mig, Hermione och Luna blir det för min del.
11 jul, 2012 13:09 |
|
Afturelding
Elev |
11 jul, 2012 13:13 |
|
Patronuslight
Elev |
Oj, värför skrev jag 7?
EXPECTO PATRONUM!!!!!!!!!!!! 11 jul, 2012 13:50 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen