Natarza Lestrange börjar på hogwarts
Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
TACK
ja, men det kommer nog en förklaring till varför i nästa kapitel... 19 nov, 2012 15:59 |
|
Lida
Elev |
Suppperbra kapitel!!
Jag undar hur det kommer att gå??? 25 nov, 2012 19:59 |
|
Borttagen
|
tACK
26 nov, 2012 15:53 |
|
LunaLove<3
Elev |
26 nov, 2012 19:48 |
|
MatteSweet
Elev |
Jättebra kapitel som vanligt!!!
Skicka gärna en uggla ;) 27 nov, 2012 19:18 |
|
Borttagen
|
TACK så jättemycket för alla kommentarer
Kapitel 41 Natarza suckar när hennes mamma kommer in i rummet. -Natarza du undrar säkert varför jag bara kommer såhär men, jag har hört rykten som säger att du varit ihop med en smutttskalle är det så så måste du följa med mig nu, säger Bellatrix. -Det är inte så, säger Natarza. -Jag vill kunna lita på dig men Nicole säger nåt annat, säger Bellatrix. -Och du litar på Nicole?, frågar Natarza. -Öh..Nej men man vet ju aldrig ,säger Bellatrix. -Kom du hit bara för de?, frågar Natarza. -Ja, säger Belltrix och trycker ner en lapp i Natarzas ficka. -Då var vi klara Dumbledore tack för att jag fick komma, säger Bellatrix så vänligt som hon bara kan. -Ja i det här fallet litade jag på dig, säger Dumbledore. -Ja, så bra hej då, säger Belltrix och kramar om Natarza och går därifrån med Snape bredvid sig. -Varför lät du henne komma?, frågar Natarza. -För att jag litade på henne i det här fallet, säger Dumbledore. -Vad bra, säger Natarza, -Jag tror inte hon skulle våga göra nåt i min närhet, säger Dumbledore. -Kanske inte, säger Natarza och går därifrån. När hon kommit in i Slytherins sällskapsrum så träffar hon Nicole. -Fick DU träffa DIN mamma?, frågar Nicole. -Ja och vad är det med det?, frågar Natarza. -men hon liksom är ju en , en av dom du vet, säger Nicole. -Jag vet, säger Natarza. -Men hur kunde Dumbledore tillåta det?, frågar Nicole. -inte vet jag gå och fråga, säger Natarza. -Men ändå HON dödade MIN mamma, säger Nicole. -JA OCH? DU SKULLE LÄMNA MIG IFRED!, skriker Natarza. -Ja men, säger Nicole. -Inga mer men, säger Natarza och går därifrån. 2 dec, 2012 13:07 |
|
Borttagen
|
BRA!!!!!!
8 dec, 2012 17:36 |
|
Lida
Elev |
Supperbra kapitel
8 dec, 2012 17:40 |
|
Majis
Elev |
Vad Bellatrix känns lustig, men jaja! Jättbra kapiitel
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 8 dec, 2012 17:40 |
|
Borttagen
|
TACK för alla kommentarer
Det blir tyvärr inget kapitel den här helgen på grund av en grej som hände i onsdags 9 dec, 2012 10:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen