The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
HAHA, JAG ÄLSKAR DIN SLÄKT, JOHANNA XDDD
Var jätteduktig, då blir jag jätteglad 13 sep, 2012 20:21 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAAAAAAAA,btw när kommer ett nytt kapitel i din andra ff? Tja, man kan ju tycka att jag borde börja skriva på det efter det här Skrivet av Borttagen: HAHA, JAG ÄLSKAR DIN SLÄKT, JOHANNA XDDD Var jätteduktig, då blir jag jätteglad Åh gud, jag hatar den... 13 sep, 2012 20:24 |
|
Tonks_xD
Elev |
13 sep, 2012 20:27 |
|
Twiie
Elev |
13 sep, 2012 20:39 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Twiie: Haha, du måste verkligen tröttna på din släkt ibland x3 Mest hela tiden </3 Fast den är fantastisk också, så. 13 sep, 2012 20:47 |
|
Borttagen
|
Fast... om de läser den här, så ser de väl att du har skrivit att du,hatar dem?
13 sep, 2012 20:48 |
|
Twiie
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Twiie: Haha, du måste verkligen tröttna på din släkt ibland x3 Mest hela tiden </3 Fast den är fantastisk också, så. Haha, hade min släkt gjort nåt sånt skulle jag låsa in mig på mitt rum och aldrig mer prata med nån som skulle kunna råka vara min släkting x3
13 sep, 2012 20:48 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fast... om de läser den här, så ser de väl att du har skrivit att du,hatar dem? Nej 13 sep, 2012 20:49 |
|
Twiie
Elev |
13 sep, 2012 20:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Tur för dig xDSkrivet av Borttagen: Fast... om de läser den här, så ser de väl att du har skrivit att du,hatar dem? Nej 13 sep, 2012 20:51 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen