Mugglisträff med Potterparty 3.0
Forum > Off Topic > Mugglisträff med Potterparty 3.0
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kinshaw
Elev |
9 mar, 2012 21:50 |
|
Bl0b
Elev |
^Oj hur länge ska du sitta på tåget? :o
9 mar, 2012 21:53 |
|
kinshaw
Elev |
^ 12 tmmar. HEHE. I vanliga fall tar det 9, men jag tyckte inte det var värt att komma fram kl 6 på morgonen (
![]()
9 mar, 2012 21:56 |
|
Bl0b
Elev |
^Oj vad jobbigt och jag tycker att det är jobbigt med 40 minuter xD
9 mar, 2012 22:01 |
|
kinshaw
Elev |
9 mar, 2012 22:03 |
|
Li
Biträdande rektor |
Se till att inte ha för lite kläder på er så att ni fryser! Vi ska ju dock bara vara ute i c.a. 2 timmar och leka roooliga lekar
without something there is no nothing 9 mar, 2012 22:06 |
|
Somnium
Elev |
Ska bli så sjukt kul att träffa er alla :'D
Jag är väldigt blyg av mig, men jag ska försöka vara social ändå xD http://slytherinunicorn.tumblr.com/
9 mar, 2012 22:07 |
|
Bl0b
Elev |
LEKA
9 mar, 2012 22:07 |
|
Twix
Elev |
Kommer det finnas något ställe där oinbjudna föräldrar kan typ stå och snacka med varandra? xd
9 mar, 2012 22:10 |
|
kinshaw
Elev |
jag är inte så förtjust i lekar
![]()
9 mar, 2012 22:10 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen