Den stumma häxan...
Forum > Fanfiction > Den stumma häxan...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Victoire Weasly
Elev |
25 mar, 2012 09:29 |
|
Mugglisvilma
Elev |
Superbra kapitel.
Go Hufflepuff! 25 mar, 2012 09:43 |
|
LunaLovegood1
Elev |
25 mar, 2012 11:38 |
LucyMalfoy
Elev |
Superbra kapitel!
Awesome Jag lever mitt liv 402 meter i taget. 25 mar, 2012 11:41 |
|
Ginny4ever
Elev |
JÄtte bra men sorgligt kapitel!!!!!!!!!!!
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13790&page=1 <<min Fanfiction En Mugglare på Hogwarts "Just because it’s taken you three years to notice, Ron, doesn’t mean no one else has spotted I’m a girl!" - Hermione Granger Kolla gärna in min blogg 25 mar, 2012 14:44 |
|
Mrs Malfoy
Elev |
Jättebra!!!!!
Hej om du vill bli släkt med mig så kan du skicka en uggla!!! håller på med ett släktträd!!!<3 PS. Jag har ett rollspel som heter: Rollspel Marodörernas tid! 26 mar, 2012 18:38 |
|
Miss Black
Elev |
29 mar, 2012 17:29 |
|
Josie Malfoy
Elev |
vad elaka... (vilken upptäckt, va?)
men skriv mer, lika bra som vanligt =) Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. 30 mar, 2012 21:20 |
|
AlexZz
Elev |
Okej! Förlåt mig för att jag är en så hemsk FF-författare eftersom jag inte uppdaterat på ett tag! Men jag har inte haft ngn inspiration alls på senaste tiden och jag funderar på vems perspektiv jag ska göra ifrån... o_o
Så vilket perspektiv vill mina (förhoppningsvis) fortfarande läsande läsare ha? XD . .
2 apr, 2012 12:23 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Jag skulle vilja att det handlade mer om May och Adam, så någon av deras POV skulle vara kul
~MY TUMBLR~ 2 apr, 2012 12:33 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen