En mugglisberättelse (SV)
Forum > Fanfiction > En mugglisberättelse (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rut Luna
Elev |
Jag är frivillig om det fortfarande går =3
Jag är faktiskt död. 19 feb, 2012 13:02 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
^okidoki
Förlåt att det inte kommit på länge, men jag ska försöka fixa ett kapitel i veckan. 19 feb, 2012 13:51 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
^längtar C:
speech! 19 feb, 2012 16:10 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Förlåt så hemskt hemskt mycket att det inte har kommit innan, men det har varit stressigt med skolan, och så. SO-redovisning, franskaprov, och en del annat. (Jag får väl tacka alla underbara här för att ni hjälpt mig att över huvud taget överleva, och släppa stressen över SO:n när den varit som värst. ♥) Men nästa vecka tror jag bara jag har engelska-prov, så vi kan hoppas på ett eller två kapitel då.
Nä, fy vad jag babblar, nu ska jag nog ge er ett kapitel istället. --------------------------------------------------------- Efter att ha tänkt igenom saken både en och två gånger, för att vara säker på att det stämde, så klickade Hermione Granger Orm kunde vara Slytherin. Slytherin kunde vara s. S kunde vara siklar. Och lite mer än 10 siklar var just vad en påse bönor kostade. Hermione Granger På lite sämre humör än innan, och med lite sämre självförtroende klickade hon på alla bönor, och valde om de var goda eller inte. Men på den femte och sista bönan fick hon något av en överraskning. Med ett litet poff ändrade det form till ett litet blått påskägg. ------------------------------------------ Känner att det blev så där... Någon som har liter konstruktiv kritik, så nästa kan bli bättre? (Fast kanske snarare nästnästa. Nästa blir ju, precis som två tidigare, inte helt normalt... Eller hade ni redan gissat det?) 24 feb, 2012 22:47 |
|
Victoire Weasly
Elev |
24 feb, 2012 22:51 |
|
Alice...
Elev |
24 feb, 2012 23:29 |
|
Nelly1513
Elev |
Ny läsare här och bevakar
Hoppas jag får vara med någon gång! Och du skriver ju awesomeaktigt bra! Längtar tills nästa kap ![]() AlexZz and I are friends 4 ever <3
25 feb, 2012 10:47 |
|
Borttagen
|
Kan jag få vara med?
25 feb, 2012 11:30 |
|
Bombarda
Elev |
super !
Kärlek till alla! 25 feb, 2012 13:35 |
|
Borttagen
|
Super! ^^
25 feb, 2012 19:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen