@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Must. Stop. Listening. To. Bbiribbom. Bberibbom!!! Har lyssnat på den i två timmar xD Kommer inte att få ur den ur huvudet -.-'
22 maj, 2012 21:38 |
|
scarhead
Lärare |
22 maj, 2012 21:42 |
|
Borttagen
|
Har en småcrush på säckpipespelaren i Rumäniens bidrag nu sogsgkdspshopijdspihpds SÅ SNYGG!♥
22 maj, 2012 21:42 |
|
scarhead
Lärare |
22 maj, 2012 21:43 |
|
Kintsugi
Prefekt |
HAHAHAHAHAHAH nu förstår jag förtjusningen hos tvillingarna i Ouran koukou hosuto kurabu ♥ ♥ ♥ OMG OMG OMG OMG!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 22 maj, 2012 21:49 |
|
Borttagen
|
Från livechatten på svt där man kan diskutera programmet med några fårn Baku:
Hej Gustav vad tycker du om waterline låten? Gustav: Jag gillar den (Jedwards låt), den låter väldigt Westlife, och den skrevs faktiskt med dem i åtanke först. -- BRB CRYING HÄR BORTA, DE SKREV DEN MED WESTLIFE I ÅTANKE.. SPOGDSGDJÖSOPGDJSGIJDSPOGDSPÖGDSGPSIJG PSDJG JAG KAN INTE LEVA LÄNGRE </3 22 maj, 2012 21:55 |
|
Borttagen
|
22 maj, 2012 22:10 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Måste bara säga att Kintsugis nya signatur är underbar. Allt du gör är awesome. Det måste vara världens bästa film! (har sett den en gång och MÅSTE HA DEN!!!!!) och taaaaack cooling! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 22 maj, 2012 22:19 |
|
Borttagen
|
Boktips people, boktips! Anyone?
22 maj, 2012 22:19 |
|
Sovsvampen
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Borttagen: Måste bara säga att Kintsugis nya signatur är underbar. Allt du gör är awesome. Det måste vara världens bästa film! (har sett den en gång och MÅSTE HA DEN!!!!!) och taaaaack cooling! vilken film är det? :$
22 maj, 2012 22:19 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen