@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Säckpipespelaren i Rumäniens bidrag var så snygg.. grrr..
22 maj, 2012 21:31 |
|
scarhead
Lärare |
22 maj, 2012 21:32 |
|
vevve_puff
Elev |
Skrivet av Solkatten: Alla låtar hittils suger. Jedward är bäst ikväll och de är sist ... man sparar ju de bästa till sist! xD Japp! Alltid:-) Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 22 maj, 2012 21:33 |
|
Borttagen
|
Schweiz låt heter Unbreakable..
Brb crying </3 22 maj, 2012 21:33 |
|
scarhead
Lärare |
22 maj, 2012 21:33 |
|
Borttagen
|
Rumäniens säckpipespelare var såååå snygg! XD 22 maj, 2012 21:35 |
|
Borttagen
|
Det hänger en (mini) spindel i min lampa D:
22 maj, 2012 21:35 |
|
vevve_puff
Elev |
Skrivet av Borttagen:
En sak ör säker, inte med hjärnan ialla fall:-) Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 22 maj, 2012 21:36 |
|
scarhead
Lärare |
22 maj, 2012 21:37 |
|
Borttagen
|
BELGIEN ÄR SÅ JÄVLA BRA.. JAG DÖR LITE ♥
22 maj, 2012 21:37 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen