@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sovsvampen
Elev |
Skrivet av lillamymin: Skrivet av Sovsvampen: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Sovsvampen: Jag är nervös för i morgon. Åh, varför då? Jag tror vad det än så kommer det att gå superduper bra ♥ Jag hoppas det, fått en tid på bup. En del av mig skriker "äntligen" och en annan del skriker "nej, inte igen". Ush, hoppas det går bättre än det gjorde förr, vill inte återuppleva allt det igen. Men tack. ♥ Åh men vet du vad, vi kan dela erfarenheter med varandra! Jag är i typ samma situation, eller ja, nästan exakt samma. Vet du vad, om du känner att du vill eller behöver det får du gärna berätta i typ Pm eller så om det gick bra. Jag håller tummarna för dig, jag hoppas verkligen att det går bra. Försök bara att vara ärlig med det du kan, även om det inte alltid är det lättaste. Lycka till! ♥ Åh, så gullig du är. Kommer alltid lyssna i fall du vill skriva en liten ugglepost eller tagga mig någonstans, lyssnar alltid i fall du vill skriva av dig i fall du vill. ♥
22 maj, 2012 21:06 |
|
Knizzlare
Elev |
22 maj, 2012 21:09 |
|
J00KERN
Elev |
22 maj, 2012 21:11 |
|
scarhead
Lärare |
22 maj, 2012 21:18 |
|
Dramione99
Elev |
Erica Potter, jag hoppas för din egen skull att 2 veckor går snabbt...grr! ♥
22 maj, 2012 21:18 |
|
Borttagen
|
Gaahh. Jag har en kille i min klass som verkar tro att jag får toppbetyg i alla ämnen, vilket han verkar störa sig på. Och sen idag fick jag F på so:n (ja, ett F D: ), och han typ trodde mig inte först. Så, jao. Ahhh, jag bara stör mig så mycket på att han typ tror att jag är värsta pluggis! Men mitt "ny-årskurs-löfte" är att plugga mer. Så nästa år kommer jag bli en pluggis. Like it or not.
22 maj, 2012 21:21 |
|
vevve_puff
Elev |
Ser du oxå på eurovision...... Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 22 maj, 2012 21:21 |
|
Borttagen
|
Montenegro skickar en låt där de sjunger om demokrati, politik och valutan euro (tror jag XD). Vart är världen på väg? XD 22 maj, 2012 21:28 |
|
Borttagen
|
Min bror efter typ varje bidrag på esc: "Hur fasen kunde dem vinna?"
22 maj, 2012 21:28 |
|
Solkatten
Elev |
Alla låtar hittils suger. Jedward är bäst ikväll och de är sist ... man sparar ju de bästa till sist! xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 maj, 2012 21:28 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen