@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
22 maj, 2012 20:48 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Sovsvampen: Jag är nervös för i morgon. Åh, varför då? Jag tror vad det än så kommer det att gå superduper bra ♥ Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 22 maj, 2012 20:49 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Hur ska jag göra? Eurovision klockan 21-23, och Big Brother klockan 22-23... Vilket dilemma... Jag vill inte missa BB, för det är så coolt när
Spoiler: Tryck här för att visa! Hm.... Spoiler: Tryck här för att visa! 22 maj, 2012 20:52 |
|
Sovsvampen
Elev |
Skrivet av lillamymin: Skrivet av Sovsvampen: Jag är nervös för i morgon. Åh, varför då? Jag tror vad det än så kommer det att gå superduper bra ♥ Jag hoppas det, fått en tid på bup. En del av mig skriker "äntligen" och en annan del skriker "nej, inte igen". Ush, hoppas det går bättre än det gjorde förr, vill inte återuppleva allt det igen. Men tack. ♥
22 maj, 2012 20:53 |
|
Hermia
Elev |
Mona Sahlin besökte min skola idag. Var och lyssnade på henne
Once a MADling, always a MADling 22 maj, 2012 20:56 |
|
lillamymin
Elev |
Skrivet av Sovsvampen: Skrivet av lillamymin: Skrivet av Sovsvampen: Jag är nervös för i morgon. Åh, varför då? Jag tror vad det än så kommer det att gå superduper bra ♥ Jag hoppas det, fått en tid på bup. En del av mig skriker "äntligen" och en annan del skriker "nej, inte igen". Ush, hoppas det går bättre än det gjorde förr, vill inte återuppleva allt det igen. Men tack. ♥ Åh men vet du vad, vi kan dela erfarenheter med varandra! Jag är i typ samma situation, eller ja, nästan exakt samma. Vet du vad, om du känner att du vill eller behöver det får du gärna berätta i typ Pm eller så om det gick bra. Jag håller tummarna för dig, jag hoppas verkligen att det går bra. Försök bara att vara ärlig med det du kan, även om det inte alltid är det lättaste. Lycka till! ♥ Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 22 maj, 2012 20:59 |
|
Borttagen
|
ÅH, jag gillar inte all värme. Jag vill ha regn </3
oho, dags för RainyMood.. c: 22 maj, 2012 21:01 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: ÅH, jag gillar inte all värme. Jag vill ha regn </3 oho, dags för RainyMood.. c: Summer ♥ 22 maj, 2012 21:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Borttagen: ÅH, jag gillar inte all värme. Jag vill ha regn </3 oho, dags för RainyMood.. c: Summer ♥ säg inte att du är en somrare.. You should run now, Casper.. 22 maj, 2012 21:04
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-23 kl. 14:35
|
|
Borttagen
|
god natt alla mugglisar!!!
22 maj, 2012 21:06 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen