@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vaaad gör jag på Ellie Lovegoods profil???? VILMA, TA BORT MIG! >8[ до свидания/do svidaniya NEVAH och, alla kan inte vara så bra på ryska som du är och det vet du! вариант, конечно, тот, кто лучше на русском языке, чем я! *google translate* Alternativt, naturligtvis, är den som bättre i Ryssland än jag gör! dafuq Öhm... lol? Jag sa, Det finns säkert någon i världen som är bättre på ryska än mig. Goggle translate är sämst. Real world ftw! THE REAL WORLD IS THA SHIT 22 maj, 2012 20:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vaaad gör jag på Ellie Lovegoods profil???? VILMA, TA BORT MIG! >8[ до свидания/do svidaniya NEVAH och, alla kan inte vara så bra på ryska som du är och det vet du! вариант, конечно, тот, кто лучше на русском языке, чем я! *google translate* Alternativt, naturligtvis, är den som bättre i Ryssland än jag gör! dafuq Öhm... lol? Jag sa, Det finns säkert någon i världen som är bättre på ryska än mig. Goggle translate är sämst. Real world ftw! THE REAL WORLD IS THA SHIT ![]() 22 maj, 2012 20:28 |
|
accioron
Elev |
22 maj, 2012 20:28 |
|
Borttagen
|
22 maj, 2012 20:29 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
speech! 22 maj, 2012 20:32 |
|
accioron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av accioron: Skrivet av Borttagen: accioron är som ett stort hav till inspirationskälla - GO ACCIORON SNO DIN SIGNATUR?! MEN VA ohhhhhhh JAHAAA YAY I'M AN INSPIRATION ![]() 22 maj, 2012 20:34 |
|
Borttagen
|
22 maj, 2012 20:37 |
|
Borttagen
|
Omg. Rysslands låt i eurovision har fastnat i mitt huvud. o-o
22 maj, 2012 20:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: SÅ DUKTIG!♥ 22 maj, 2012 20:40 |
|
Sovsvampen
Elev |
22 maj, 2012 20:48 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen