@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jag måste sluta hosta innan söndag..... .... för då ska jag träffa ellie lovegood♥ AND IT'S GONNA BE TOTALLY AWESOME 22 maj, 2012 20:18 |
|
scarhead
Lärare |
OH NO FUCK IT <////3 JÄVLA SKITHELVETE
har inga pengar på mobilen så kan inte rösta på Jedward ikväll :@ 22 maj, 2012 20:18 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av HarryFreakingPotter: I Glee, kära du. Skrivet av scarhead: Skrivet av HarryFreakingPotter: oh jag förstårSkrivet av scarhead: AND YOU HAVE TO ANSWER THIS, LINNEA HarryFreakingPotter?? WHAT'S HAPPENING Jag såg på glee och tyckte det var roligt så jag skicka en fin liten uggla på tumblr där det stog så c: pokerface men alltså what the hell ändå OCH DU SER PÅ GLEE ♥ ♥ ♥ vart är du? Jag är hemma .____. eller va? Nej men det var jag klar med imorse c: FAST HADE SETT AVSNITTET, MEN INTE VART HELT UPPMÄRKSAM OCH DET KÄNDES INTE SÅ BRA INFÖR FINALEN c: ♥
22 maj, 2012 20:18 |
|
Ginny00
Elev |
22 maj, 2012 20:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vaaad gör jag på Ellie Lovegoods profil???? VILMA, TA BORT MIG! >8[ до свидания/do svidaniya NEVAH och, alla kan inte vara så bra på ryska som du är och det vet du! вариант, конечно, тот, кто лучше на русском языке, чем я! *google translate* Alternativt, naturligtvis, är den som bättre i Ryssland än jag gör! dafuq 22 maj, 2012 20:20 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
Skrivet av Ginny00: DAJFBNJBGLJGDT När då? 8DDDD Minns inte c: Men någon dag på barnkanalen ^^
22 maj, 2012 20:21 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av HarryFreakingPotter: Skrivet av Ginny00: DAJFBNJBGLJGDT När då? 8DDDD Minns inte c: Men någon dag på barnkanalen ^^ Jag måste genast dit och kolla 22 maj, 2012 20:22 |
|
Miskel
Elev |
22 maj, 2012 20:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vaaad gör jag på Ellie Lovegoods profil???? VILMA, TA BORT MIG! >8[ до свидания/do svidaniya NEVAH och, alla kan inte vara så bra på ryska som du är och det vet du! вариант, конечно, тот, кто лучше на русском языке, чем я! *google translate* Alternativt, naturligtvis, är den som bättre i Ryssland än jag gör! dafuq Öhm... lol? Jag sa, Det finns säkert någon i världen som är bättre på ryska än mig. Goggle translate är sämst. Real world ftw! 22 maj, 2012 20:24 |
|
Borttagen
|
accioron är som ett stort hav till inspirationskälla - GO ACCIORON
22 maj, 2012 20:26 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen