@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vaaad gör jag på Ellie Lovegoods profil???? VILMA, TA BORT MIG! >8[ до свидания/do svidaniya NEVAH och, alla kan inte vara så bra på ryska som du är och det vet du! 22 maj, 2012 20:13 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av HarryFreakingPotter: oh jag förstårSkrivet av scarhead: AND YOU HAVE TO ANSWER THIS, LINNEA HarryFreakingPotter?? WHAT'S HAPPENING Jag såg på glee och tyckte det var roligt så jag skicka en fin liten uggla på tumblr där det stog så c: pokerface men alltså what the hell ändå OCH DU SER PÅ GLEE ♥ ♥ ♥ vart är du? 22 maj, 2012 20:13 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av HarryFreakingPotter: oh jag förstårSkrivet av scarhead: AND YOU HAVE TO ANSWER THIS, LINNEA HarryFreakingPotter?? WHAT'S HAPPENING Jag såg på glee och tyckte det var roligt så jag skicka en fin liten uggla på tumblr där det stog så c: pokerface men alltså what the hell ändå OCH DU SER PÅ GLEE ♥ ♥ ♥ vart är du? Jag är hemma .____. eller va?
22 maj, 2012 20:14 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Hallå, hur fungerar det med numrering på raderna i Kyrkan?
"Sofia och Chris sitter också bredvid varandra i kyrkan. Men de får nöja sig med att bevittna ceremonin lite på avstånd – de har placerats långt bak i kyrkan, på rad 19 av 26." skriver skickliga aftonbladet. Men va? Sitter bredvid varandra på rad 19 och 26? Ligger raderna bredvid varandra så att Sofia och Chris då suttit med en gång i mellan varandra... eller har varje rad två nummer... eller... va????!!! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 22 maj, 2012 20:14 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av HarryFreakingPotter: I Glee, kära du.Skrivet av scarhead: Skrivet av HarryFreakingPotter: oh jag förstårSkrivet av scarhead: AND YOU HAVE TO ANSWER THIS, LINNEA HarryFreakingPotter?? WHAT'S HAPPENING Jag såg på glee och tyckte det var roligt så jag skicka en fin liten uggla på tumblr där det stog så c: pokerface men alltså what the hell ändå OCH DU SER PÅ GLEE ♥ ♥ ♥ vart är du? Jag är hemma .____. eller va? 22 maj, 2012 20:14 |
|
Ginny00
Elev |
Varför sänds det inte längre? Dx 22 maj, 2012 20:14 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag skynda mig ut och försöka fota lite innan solen försvinner helt. aw, kom just på att gräset just är klippt och maskroserna inte längre finns kvar dx
22 maj, 2012 20:15 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
22 maj, 2012 20:16 |
|
Borttagen
|
jag måste sluta hosta innan söndag.....
.... för då ska jag träffa ellie lovegood♥ 22 maj, 2012 20:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vaaad gör jag på Ellie Lovegoods profil???? VILMA, TA BORT MIG! >8[ до свидания/do svidaniya NEVAH och, alla kan inte vara så bra på ryska som du är och det vet du! вариант, конечно, тот, кто лучше на русском языке, чем я! 22 maj, 2012 20:17 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen