Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

1 2 3 ... 488 489 490 ... 700 701 702
Användare Inlägg
themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Li:
Min mens är två veckor sen .___. ffff.

o.O Något värt att kolla upp kanske?

=) - just like themarauder

25 mar, 2012 23:49

Li
Biträdande rektor

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Li:
Min mens är två veckor sen .___. ffff.

o.O Något värt att kolla upp kanske?


Har gjort, den verkar bara inte komma, har aldrig gjort så innan. Obehagligt.

without something there is no nothing

26 mar, 2012 10:38

themarauder
Lärare

Avatar


^
Konstigt!! Du borde kolla en gång till, om den inte har kommit tillbaka nästa vecka! Ganska bra att ha det under kontroll om det aldrig har varit så här tidigare.

=) - just like themarauder

26 mar, 2012 16:53

Borttagen

Avatar


... okej, så jag ska gå på bio med den här tjejen, Alice, på onsdag.
och jag funderar på att fråga J ifall han vill med... men jag vet liksom inte, jag vet ju vad jag ska säga och så och är inte rädd för att få ett nej. rädd för att det kommer bli pinsam tystnad ;$
annars har jag snackat med min killkompis om han skulle vilja följa med. men han vet inte än, så jag tror jag frågar J först, och kan/ vill han inte så frågade jag min andra killkompis ^_^

26 mar, 2012 18:20

Borttagen

Avatar


Måste gnälla av mig lite. Det känns som om min bebis har förvandlats till bly och magen är jättetung, samtidigt som det sparkar konstant. Det är roligt, fast jobbigt i längden.

26 mar, 2012 19:32

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Måste gnälla av mig lite. Det känns som om min bebis har förvandlats till bly och magen är jättetung, samtidigt som det sparkar konstant. Det är roligt, fast jobbigt i längden.


Bara gnällgnällgnäll! Du har en anledning =)

=) - just like themarauder

26 mar, 2012 20:17

Borttagen

Avatar


De senaste månaderna har min mens blivit oregelbunden, något den inte har vart på, jag vet inte, 4 år eller något. Jag har också börjat få världens mens värk i magen, hela ryggen och låren.
Hur jobbigt som helst.

26 mar, 2012 23:48

Borttagen

Avatar


Min mens skämde ut mig totalt idag..
Åh helvete D;

27 mar, 2012 17:00

Borttagen

Avatar


Om livmoderhals vaccinet, jag tog det. Det var mina föräldrar som ville det, men jag har inget emot det. Dels har vi en rad med kvinnor som fått cancer i släkten på pappas sida, och ja, jag tror inte svenska staten skulle köpa in ett vaccin om de inte var 110 procent.

27 mar, 2012 17:17

Lordlollo
Elev

Avatar


wie, kalla mig tjatig meeen... en kille jag varit kär i i typ 2 månader är jag tillsamans med nu

27 mar, 2012 21:17

1 2 3 ... 488 489 490 ... 700 701 702

Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)

Du får inte svara på den här tråden.