Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
IamAK
Elev |
alltså det här med cory är helt förkrossande... skriver det här lite sent nu men har inte haft internet vissa dagar, tid osv. det är hemskt. han var verkligen för ung och att liksom se bilder och gifs på honom nu och inse att han inte lever längre.... jag kan inte fatta det
20 jul, 2013 00:11
Detta inlägg ändrades senast 2013-07-20 kl. 00:23
|
|
hyperion
Elev |
http://hollywoodlife.com/2013/07/19/glee-without-cory-monteith-dead-after-death-plans/
det här känns bra faktiskt kommer kanske vara lite jobbigt att se honom, men att de gör vad de kan för att göra Cory rättvisa känns bra, att de inte bara tar den enkla vägen ut för en gångs skull ![]()
20 jul, 2013 00:18 |
|
EmahS
Elev |
Det är en vecka sedan idag.
Och jag gråter fortfarande ibland. Älskar att jag har Savi. Har inte ens varit i den här tråden på en vecka pga det som hänt. Någon spelade Don't Stop Believing på stranden här om dagen. Jag bara grät och låtsades sova...
20 jul, 2013 18:24 |
|
batteri
Elev |
Herregud, alltså jag och min lillasyster har tittat om på glee från säsong 1 de senaste dagarna och vi är typ på avsnitt 5 av 3:e säsongen. Jag får nästan raseriutbrott. Jag slår i soffan och begraver mitt ansikte i kuddarna och nästan gråter. Och det händer typ varannan gång han visas i bild. Hon tycker det är ganska kul, men jag får bara lust att ligga i fosterställning och gråta.
20 jul, 2013 19:28 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Det är en vecka sedan idag. Och jag gråter fortfarande ibland. Älskar att jag har Savi. Har inte ens varit i den här tråden på en vecka pga det som hänt. Någon spelade Don't Stop Believing på stranden här om dagen. Jag bara grät och låtsades sova... Du vet hur jag känner om det här, och ja, du är absolut den bästa! Don't Stop spelades på radion igår kväll, glömde säga det till dig, och sen spelade de Don't go breaking my heart idag... Dessa jävla låtar
20 jul, 2013 20:29 |
|
ailiiin
Elev |
Hörde Jessie's Girl idag i en affär. Jag ville dö. De värsta var att jag typ inte kunde gå därifrån för jag behövde göra en sak osv. Ugh.
21 jul, 2013 02:04 |
|
hyperion
Elev |
Såg nyss klart sista avsnittet av säsong 1. Tårarna sprutade när Don't Stop Believin' började. Förstår inte att det kan göra så ont.
![]()
21 jul, 2013 14:26 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av hyperion: Jag får ont bara va att tänka på det uppträdandet Såg nyss klart sista avsnittet av säsong 1. Tårarna sprutade när Don't Stop Believin' började. Förstår inte att det kan göra så ont.
21 jul, 2013 15:05 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av MissLollo: Skrivet av hyperion: Jag får ont bara va att tänka på det uppträdandet Såg nyss klart sista avsnittet av säsong 1. Tårarna sprutade när Don't Stop Believin' började. Förstår inte att det kan göra så ont. Uhuh. Förstår inte ens varför jag plågar mig själv. Nu sjunger Puck only the good die young också. HHAHAHA Ha. ha. hgrqehgare ![]()
21 jul, 2013 16:43 |
|
MissLollo
Elev |
Skrivet av hyperion: alltså. fsdhfukds Skrivet av MissLollo: Skrivet av hyperion: Jag får ont bara va att tänka på det uppträdandet Såg nyss klart sista avsnittet av säsong 1. Tårarna sprutade när Don't Stop Believin' började. Förstår inte att det kan göra så ont. Uhuh. Förstår inte ens varför jag plågar mig själv. Nu sjunger Puck only the good die young också. HHAHAHA Ha. ha. hgrqehgare ![]()
21 jul, 2013 16:54 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen